Saturday, August 13, 2011

Our liebchen.....


Turned 4 today!

Time flies....it seems only (well...not yesterday, but also definitely not 4 years!!) such a short while ago that he was born. If the boys would have gone to school, he would have gone this August/September. Sometimes I wonder how it would have been, my three boys in school. Out of the three, I think Levi would have been the 'best' 'school' child. My guess is that he would have adjusted well. 

But I'm also sure that he'd prefer staying with me/us and living the life we live. And so am I! :)


He went from mushroom to shorty (on the left is Levi @ almost 4yo, on the right is Adam (around 4yo, spot the difference!!) just before his birthday...



Adam on the left @ 5yo, Levi (@4yo and Adam @10yo on the right)

We have been very busy last week with friends who visited us. And now we are in between two busy weeks, so just before they left yesterday, we celebrated Levi's birthday with appeltaart made by Caroline, chocolate and other yummies!

Some recent pictures of the things he loves doing....

Slow start in the morning!

Multi gaming...

Fun!

Play fighting (with my brother, in this case)

Boaz and Levi

Running around and enjoying Dartmoor!

Happy birthday Liebchen!!

4 comments:

Victoria said...

BIG Happy Birthday to the Biggest cutey I know!! Grace and I are amazed at the likeness between Adam at Levi....we thought it was Levi!!! I so love reading your blog, keep it coming you gorgeous Mama! xxx

Owen, Mare, Emil, Arno en Nell said...

Oké, ik lees hem net!
Jeetje, ze lijken zoooooooo erg hard op elkaar! Ik zou hem niet meer herkend hebben!
Lijken ze qua karakter ook zo op elkaar?
Leuk om de foto's aan de muur eens te kunnen bekijken. Ik ging op zoek naar mensen die ik misschien al heb ontmoet. Maar de foto's zijn wat te wazig om goed te kunnen zien. Voel me geweldig om ons er bij te zien hangen!
Nog steeds de mooiste vakantie ooit!
Fijn feestweekend nog met je vierjarige!

Angelique said...

Gefeliciteerd!!!

Oh, wat leuk die korte haren, je ziet z'n gezicht en ogen zoveel beter. Hij kijkt echt guitig zo. (Jorn is z'n haren langer aan het laten groeien, ik zi steeds minder van z'n gezicht :-(

Groetjes,
Angelique

Lieke said...

gefeliciteerd van spuit elf... 4 alweer, lekker ding!!!! Ik ben zo benieuwd hoe die nu is... Hoe die nu praat (in het engels ;-) Mis jullie...

liefs!!!