Wednesday, March 16, 2011

Funny :))



Thanks Maupert :)

11 comments:

Nicole said...

Ik heb zitten gnuiven! Heerlijk even zo'n filmpje kijken voor de broodnodige ontspanning.

Owen, Mare, Emil, Arno en Nell said...

Heerlijk! Daarom hou ik zo van dit blog. Zelf ben ik helemaal niet goed in computerfilmpjes opzoeken. Maar jij doet het voor me!
Dit filmpje is het beste wat ik ooit al zag. Ben bang dat ik zelf ook zo'n type ben als die man... :)
Ben blij weer eens wat van je te lezen. Het is zo stilletjes aan de andere kant?

theworldisourclassroom said...

hahaha, geweldig :)
Laat hem maar schuiven die meneer met zijn gouden ouwe en zijn gouden nieuwe :)
leuk :)

Jeanette said...

Hylarisch!

Groeten,
Jeanette

Katia said...

De tranen lopen over m'n wangen.
Fantastisch!

Josh said...

ik wil er gelijk ook één, zo'n I-pad bedoel ik natuurlijk.... Wat een heerlijke man, ik werd ook helemaal nostalgisch van de dos, mijn eerste computer...

Judith said...

leuk filmpje!

Esther said...

Toppertje!!!

heidi said...

lachen!! Die geef ik ff door.

Helma said...

geweldig!

Nicole said...

Hoi Mirjam,

ik lees net dat je aandelen hebt gekocht. Enorm bedankt daarvoor! Ik ben daar echt heel blij mee.

En mocht je nog mensen kennen die misschien ook interesse hebben, geef het ze dan vooral door. Want ik heb nog heel wat aandeelhouders nodig om de 2000 te halen!

Of eigenlijk 1800, want die laatste 200 koop ik dan gewoon zelf natuurlijk! Als aandeelhouder mag je maximaal 200 aandelen per manuscript kopen.

Ik voeg je graag toe aan mijn lijst met aandeelhouders!

nogmaals, hartelijk dank!
Nicole