Friday, February 04, 2011

Writer's block


Yes, I'm still here. And doing fine (not too bad, as they say here ;)). Thanks for all that have been asking :).

After removing (because it didn't feel 'safe') my last post about our adventure in Haldon Forest, I just didn't know how to get started again.

This blog is mainly for my own documentation; for the kids maybe, when they are older and interested in what we did, all these years. It's also for friends and family. And for other homeschoolers/unschoolers, or people interested in homeschooling.

I've been thinking of going undercover, by putting a password on my blog. I want to be open (nothing to hide), but maybe don't always say what I want to say, because of the openness.

Anyway. I haven't decided yet and once I'm on the roll, I might just be blogging again every day.
I was thinking of doing a series, like 'I'm grateful for'....or ....ermm....any ideas? 

Will be back tomorrow!

11 comments:

Purperpolletje said...

Nou zeg, pfff, jij reageert snel! 'k Zal je nog eens wat vragen...

Ik ben wel heel geïnteresseerd in hoe je het onderwijs dagelijks vormgeeft, maar dat is misschien wel heel privé omdat het ook in kan houden dat je de vorderingen van de boys beschrijft. En je hebt natuurlijk al heel veel beschreven.

Josh said...

fijn dat je er weer bent, 't is soms ingewikkeld hè, de combinatie van privé en publiek, wat wel en wat niet.
maar ik lees je graag.

Alison said...

Ik ben blij met mijn min-of-meer anonieme blogje, zeker nu ik toch iets wilde posten dat vrij persoonlijk van aard was. Ook voor de kinderen straks, moet er niet aan denken dat mijn moeder een openbare blogger met details en foto's van alles zou zijn geweest :D

Owen, Mare, Emil, Arno en Nell said...

Dus was mijn vermoeden toch juist. De laatste post voelde niet helemaal aan als Mirjam.
Klopt dat?
Maar ik ben blij dat je er weer bent, want ik lees graag iedere dag over je, zodat je wat minder ver weg lijkt...
Knuffels van ons allen.

Mirjam said...

Hoi Lydia, ik ga er over schrijven :)

Ha Ils, volgens mij was ik het wel echt ;)) in de vorige post, maar het voelde niet veilig om te laten staan.

Jessica said...

I never know what my next post is going to be! Lol.

Angelique said...

Ha, daar ben je weer! :-)

Ik kan me voorstellen dat het soms lastig kan zijn dat 'de hele wereld' je blogs kan lezen... maar niet stoppen aub.

Gezellig weekend,
Angelique

Owen, Mare, Emil, Arno en Nell said...

Ja, ik begrijp het. Het is jullie op en top, maar je weet inderdaad maar nooit wie er allemaal mee leest. Safety first!

Anonymous said...

bedoel je deze Thursday, January 20, 2011 ?
When your child has a better sense of direction than you.....
ik kon die gewoon lezen via zoekfunctie op je blog misschien definitief verwijderen als je wil dat niemand het leest

Mirjam said...

Waar heb je op gezocht?
Ik heb ook gezocht en kan het niet vinden.....

Mirjam said...

I have decided that I'll go on like I've been doing so far....

:)