Tuesday, February 15, 2011

Concentration












10 comments:

Angelique said...

Hoi!
Ijverig mooie foto's aan het posten?!

Groetjes

Jeanette said...

Hoi Mirjam,

Leuk hoor, weer zo een inkijkje in jullie leven. Inspiratief! De puzzel die Boaz aan het maken is, met die houten wiebertjes zeg maar, weet jij hoe zo een puzzel heet en waar je die kunt kopen? Lijkt me leuk voor Tijmen en Emma.

thisjourneyofmylife said...

Leuke foto's!

Mirjam said...

Hoi Jeanette,

Dat is een houten mosaic/mozaiek
Zoals deze op marktplaats http://tinyurl.com/6jvoqb3

Josh said...

Mooi om te zien de concentratie van kinderen, leuk Mirjam!

Alison said...

Oooh, lekker ana het bakken geweest? Wat is dat op die laatste foto?

Mirjam said...

Ja, dat bakken was de Mom's Night Out. Ik had tiramisu gemaakt :)).

Die laatste foto is een electrische puntenslijper, een hele grote hit! :)

Lieke said...

mooie foto's!!!!

Running Rapunzel said...

Leuke serie foto's. Die van het schaakdam-bord vind ik errug leuk...

Alles goed?

Maureen said...

Mooie 1ste foto!
En ach die eekhoorntjes...
De laatste foto moest ik eens groot bekijken voor ik wist wat hij nou aan het doen was ;o))

-X-