Tuesday, November 09, 2010

New life!


The last few weeks I've been waiting for some new arrivals :)

And now they're all there! Yeah!

A HE friend from Holland got her precious daughter. They had to travel far, but look at this beautiful girl! :))

Then Caroline with the twins.....

Car 37 weeks pregnant

 Caroline's and Chris' twins, Stan and Evi (they arrived two days after I had left the country! ;()

After that Julia's (my 'neighbour' fellow homeschooler) baby girl arrived, Taisia.


And finally, I became an auntie again. My 'little' brother became father of Filip! Unfortunately, I don't live in our 'motherland' nor does he. So we'll have to wait for an opportunity to meet them.


It's somehow a relief for me, that everything is fine with the moms and the babies! It's such a special, but also delicate thing, having babies or traveling far for them. It does worry me a little bit, especially when people are special for me....

Anyway, I'm very happy!
And I've got to share some latest additions to our family, but I'll do that next time...

13 comments:

thisjourneyofmylife said...

Wat een mooie kinderen allemaal!

Jules (Bobblyboo) said...

Oh such beautiful photos of gorgeous babies! Lovely to see Taisia amongst them too :)

xxx

Mammalien said...

Super weer, al dat nieuwe leven! Mooie foto's.

Angelique said...

Ooooh, wat zijn ze lief en schattig!
En ik vind het ook spannend, zwangeren, ben altijd blij als alles na de bevalling in orde is.

Jessica said...

Jaloers!!! De mijne zit er nog in... 40+3 en we willen zo graag dattie eruit komt!! Maar niet jalours op die tweelingbuik zeg.. pfff, ik vind de mijne al groot -(en die is KLEIN vergeleken bij Cars).

Kwam hier via Baasbraals blog.
groetjes Jessica

Judith said...

ja fijn dat alles is goed gegaan.. ik heb nooit rust als mijn vriendinnen zwamger zijn.. ben altijd weer blij als het beebje gezond op de wereld komt.

Owen, Mare, Emil, Arno en Nell said...

Proficiat tante! Hoop dat je je broer, vrouw en dochter snel mag zien!

Owen, Mare, Emil, Arno en Nell said...

Euh zoon! Oeps...

Mirjam said...

He Jessica. Ja, ik snap wat je bedoelt :). Adam was +11 dagen, Boaz +12 en Levi +1 ;)

Mirjam said...

ps: succes met wachten! het komt vanzelf ;)

Lieke said...

Wat een mooie collectie kinderen zeg!!!!!!!! Krijg dan toch wel weer zin ;-)

baasbraal said...

Nou, ik zit hier ook te wachten op Jessica's baby en op Liekes zin....... 't Zijn prachtige kinderen allemaal!

Jon said...

Aahhh, prachtig allemaal. Ik ben altijd weer even 'bij' als ik hier heb gelezen!
Fijn al die gezonde prachtige mooie kindjes, wondertjes stuk voor stuk.
En gefeliciteerd he tante!