Thursday, October 28, 2010

A long week in Holland


Last Sunday, the boys and I came back from 10 days in Holland.

A week with mixed feelings:

-great to see friends & family again (several times)
-not feeling well all week
-Levi being very happy to be with Lieke, Simeon and Jesse again
-getting really sick in the second half of the week
-a trip to the Ontdekhoek with friends
-Adam being very unsettled due to a changing friendship....(he told me he doesn't necessarily needs to move back to Holland. Which is a big change....we almost didn't move because of him :))
-missing Job very much...

I've tried to work out all the emotions. It has, at least, made some things very clear:
-next time I'm going with Job (although traveling 'alone' turned out ok)
-we don't have to go back 3 times a year
-home is here
-being and feeling at home where you actually live, is GREAT!

 Baptism of Seth (Levi took the picture ;))

De Ontdekhoek, a hit!










Thanks my friends for the good parts of the trip! Next time I'll be happier and more 'alive' ;))

7 comments:

Helma said...

Nuttig reisje geweest. Wijzer geworden. Balen dat ze ziek werd. Fijn dat je er was!
Goeie foto van Levi trouwens!

snelle uil said...

Het was in ieder geval een nuttige reis. Dat is ook veel waard. Fijn om nu weer thuis te zijn!

Angelique said...

Weer veel wijzer geworden (en nu op dit moment misschien ook gelukkiger met je leven in Engeland, dat 'het goed is zo'/geen mixed feelings)

Goede tip, die ontdekhoek! Lijkt me ook echt iets voor Jorn. Handig dat het op zoveel plaatsen is.

Groetjes!

Nicole said...

Wat heerlijk om te merken dat je thuis nu is waar je huis staat!

Judith said...

ja dat was zeker een reis waardoor je weer steeds beseft dat jullie je echt thuisvoelen daar wara je nu woont. Hartstikke fijn hoor.
Ik heb mijn zoon al vast op gegeven op zijn toekomstige school..nog ene jaar te gaan hoor, maar er was inloopochtend en de sfeer was er zo goed.. en zo anders dan een normale basisschool zials waar ik zelf les gaf.. en de mensen waren hartelijk en ook ik voelde me erthuis.. is goed.. want ze vragen veel medewerking van de ouders(Vrije school)

Lieke said...

Hihihi weer lekker thuis alles 1 voor 1 uitgeplozen. Je bent altijd welkom om nog eens lamlendig op onze bank te komen hangen ;-) maar het klinkt beter dat je weer levend en wel op je stukje 'thuis' hier vandaan toeft ;-) love ya!

Esther said...

Ik vond het ook leuk en fijn dat je er was. Girlsnight was gzellie!! :-)