Thursday, October 14, 2010

Kightshayes ~ Tiverton


Wow, the ceilings and walls throughout the house: amazing, beautiful (sorry, just one picture and not even the most beautiful wall ;))!




 We went to Knightshayes yesterday. A Victorian country house in Tiverton.









I'm not particularly fond of old houses, but I really liked this one. So well preserved! Even my kids (who, just like me, don't always appreciate the beauty of old buildings) really liked it.

The good thing about houses like this, are the big gardens that come with it. Lots of opportunities to run around and climb trees.

If you ever get the chance to come to this area, pay a visit to this house (and ask for the kids tour ;)).

5 comments:

Helma said...

Heeey wat leuk, ik zie dat je naar ons tweede (vakantie)huis bent geweest. ;-)
Mooi he?!

baasbraal said...

oohw, ooohw, wat verschrikkelijk MOOI!! Ik hou zo erg van die oude engelse huizen met klimop en grote tuinen met eeuwenoude bomen!! Prachtig, prachtig. Alleen die hertekop hoeft van mij niet zo.....

Josh said...

Wat wordt Boaz groot, opeens zie ik het op die foto waar hij zo alleen op zit. En wat een heerlijk huis.

Judith said...

wow wat een geweldige plek om naar toe te gaan!leuk hoor

Aritha Vermeulen said...

Ik houd juist wel van oude huizen enzo. Ben er dol op. Wat een mooie foto's. Een leuke trip hoor, brengt de jongens maar wat bij.