Friday, September 17, 2010

Our week in Holland, or: best of both worlds....

Two days camping in northern France. Relaxing....



More relaxing with friends in Holland

A baby-belly (and no, I'm not pregnant!)...I was hoping that the baby would be born before we'd leave...

A present from Janneke. All the boys love it!

Shopping with Lieke

in Utrecht, me stadsie!!

And there he was, little (well, not so little for a baby...) Seth! Came out in time! ;)

Happy chappies! I think Adam considers himself Seth's god brother (Abe, happy chappie2 is our god son) ;), so extra happy ;))

Family reunion with my mother's side of the family.


We were at Op d'n Akker, a great place to have a party (with kids)!

Back to (into) the tunnel....

And almost home, isn't it beautiful!?!

We've done so much more, I'm still recovering! Annual BBQ with our neighbours in Holland, a day out in Maastricht with Job, visiting Job's parents, my parents, Adam seeing his friend after half a year...and of course the Not Back To School Party in my previous post.
Sorry, no pics on these topics...

It was great to be in Holland and it's great to be back home: it really is the best of both worlds!

9 comments:

Heidi said...

Leuk dat jullie zo'n gezellige week hebben gehad!! Toch jammer dat we nu nog niet echt hebben kennisgemaakt...

Owen, Mare, Emil, Arno en Nell said...

Je ziet er zooooooooooo gelukkig uit op de boot in Utrecht!
Welke voedselvoorraad sloeg je in?

Judith said...

leuk hoor zo'n weekje uit!

lieke said...

hihihihihihihihi leuke foto's, wat een bizarre week was het zeg. Gelukkig kan jij plannen... ;-) liefs!!!!

lieke said...

trouwens... woon jij nog bij ouders, of........ ;-)

Angelique said...

Geweldig! Vasthouden dat gevoel :-)

Gezellig weekend,
Angelique

Helma said...

Hihihi lekker leuk blogje.
Die foto van onze buiken (uhm vooral die van mij) is toch wel weer heel komisch. Eigenlijk had je de andere er even bij moeten doen natuurlijk ;-)
Het was volgens mij een leuk weekje. Lekker dat je nu weer thuis bent en het daar zo naar je zin hebt. Toch wacht ik al weer op je volgende bezoekje hoor. ;-)

jojoco said...

Wat ziet dat er leuk en heerlijk uit en wat vind ik dat leuk voor je!

Mirjam said...

Heidi - ja, inderdaad...maar er komt vast een volgende keer :)

Ils - haha, we dronken wat, aan de gracht in Utrecht.

Lieke - nee, inmiddels woon ik 'op mezelf' hahaha

Helma - ja, die andere foto moet ik ook nog wel ergens hebben....heb ik die niet al een keer gebruikt?


Andere meiden - het was ook heel leuk. In oktober ga ik het met de jongens nog een keer een week proberen ;)