Thursday, September 23, 2010

Look what I got!

After reading this post, I wished I got something funny in my mailbox (or something that the postman would have to give to me in person, because the package would be too big ;).

I was actually very surprized when he rang the doorbell and gave me something in a big envelop!


NOSTALGIA!

I had been talking about it with her, she found it somewhere and sent it to me! Thank you so much! Big kisses for you Lieke!

When I was a kid, I wanted to be Sanne and I idealized living on a deserted island....

I've watched all the episodes I got this morning/afternoon, but they still haven't arrived on the island yet, 6 more DVD's to go, I think ;-))...

Do YOU remember?

9 comments:

Lieke said...

hihihihihihihi Ik maar steeds mail checken. Heeft ze het al? ;-)

Purperpolletje said...

Uhhhh, welke post las je? Het weerbericht?

Familie Robinson was leuk, maar een beetje na mijn tijd. Ik keek vooral naar Remi. En dan telkens huilen als Joli-coeur doodging. En de Kinderkrant natuurlijk. Met Bas en Barbara...

Mirjam said...

Ja, je bent maar niet online ;-)))).....

En Lydia, ik heb het veranderd....hahaha, dank je wel :-))

Inge said...

Aaaw, ja, ik wil ook zo'n moestuin met klapperende schelpen. Weet je nog?

Owen, Mare, Emil, Arno en Nell said...

Echte nostalgie! Ik had hem wel samen met jou - op de bank - met zelfgemaakte cakejes willen kijken...
Ik droomde toen al van moeder worden?!

Angelique said...

Jaaaa, ik weet het nog!!!
Leuk dat je dat filmpje met de beginmuziek erbij gezet hebt, dat brengt het helemaal weer terug :-)

Maar net als Purperpolletje: van Remi was ik ook helemaal fan, dat maakte nog meer indruk.

Dit moeten ze allemaal weer op tv laten zien!!!

Groetjes,
Angelique

baasbraal said...

Ik heb het nooit echt gevolgd..... Weet wel vaag natuurlijk waar het over gaat. Als kind droomde ik wel van hetwonwn op een eiland heel alleen. Nu is dat een beetje zo......

Judith said...

harstikke leuk!ik heb ze nooit gekeken hoor. maar ken je die tekenfilmserie van Er was eens ..geschiedenisen er was eens ..het lichaam.. die is ook leuk en leerzaam en weer te krijgen in dvdbox..bij Bol.com
ook nostalgie voor ons

Anonymous said...

Erg grappig dit te lezen. Ik had het een paar week geleden bij de EO in de webshop gezien en bedacht toen dat het een erg leuk cadeautje zou zijn voor dochterlief. Ze verkopen ook Nathalie, ken je dat ook nog?

"Daarginds achter de heuvels ligt een oude boerderij, met kippen, koeien, schapen en moeder de gans erbij. De dieren gaan je kennen en lopen met je mee...." Zo ging dat liedje... ongeveer dan. Ook te koop dus. Wordt moeilijk kiezen.... of gewoon niet kiezen...

(afz: Apeldoorn en omstreken zullen we maar zeggen :) )