Thursday, August 05, 2010

Crealy and a tough run afterwards....


Yesterday, we went to Crealy. An other theme park. We went with the Sundaykidz from our church. I would never go during the holidays, but I won't say no to an invitation :).



The boys had fun, Boaz had a blast with Job in de karts. I just know that I'm going to avoid theme parks during the holidays. Not my cup of tea.

I had my blast in the evening. I finally found a running group not too far away (and have been training to be able to join). I ran 7.2 km (up hill!!!!) so I'm very proud of myself :)


6 comments:

Owen, Mare, Emil, Arno en Nell said...

Ik begrijp wat je bedoelt. Te druk, te vol, te chaotisch,...

Judith said...

nee ik zou ook niet inde vakantie gaan, maar ja voor een keertje.. en de kinderen hebben een plezier gehad.en jullie daardoor ook!

lieke said...

7.2 km!!!!!! woohoooooo you go girl!!!! (ik maak nu een buiging met diep diep respect;-)

klasina said...

Wat ben jij lekker sociaal zeg! Tips voor iemand die dat wel een beetje meer wil worden maar niet echt ís..? :)

Mirjam said...

Hoe bedoel je tips? Ben je niet blij met het minder sociale? Ik loop al een paar jaar bij een club (2/3 keer in de week), heb een cursus gedaan bij de Volksuniversiteit, heb contacten/vrienden via de kerk en via thuisonderwijs. En ook nog mensen uit de buurt...

Je kan het zo gek maken als je wilt :).

Angelique said...

Goed sportief bezig!!!

Ik zit nog steeds in de denk-fase (=Ik denk dat ik maar eens ga rennen :-)