Monday, July 26, 2010

Our weekend

We didn't do anything really special, but I love that kind of weekends....

Washing the car with daddy

Eating potatoes from the garden

Flowers from our neighbour

A surprise package for me!!!! Thank you so much C! Now we can finally eat proper nasi (I think nasi is for the Dutch the same as curry for the Brits) again! And Job has the real peanutbutter again ;).

Adam got a package too! His last bit of B-day money and pocket money...




Playing games with the boys

Going to church, where we feel so 'at home'...

And I'm finally Flying again (over two weeks now, whohoooo)! Loving it (and so does Job)! :)

What is your perfect weekend?

9 comments:

Nicole said...

Juiste zulke gewone weekends zijn het fijnst. En wat heerlijk zo'n pakketje uit Nederland.

Flylady is ideaal om jezelf op de rails te krijgen. Ik volg nu niet meer alle mailtjes, omdat ik ondertussen mijn eigen ritme heb, maar in eerste instantie heb ik het aan Flylady te danken dat mijn huishouden nu goed georganiseerd is.

Angelique said...

Wat een superweekend! Zo zijn ze het fijnst, lekker samen met gezin en vrienden en leuke dingen ondernemen en ook fijn thuis zijn.

Flylady bekeken... tja. Is het echt handig??

Groetjes
Angelique

Mirjam said...

Angelique, ik denk dat het niet voor iedereen misschien even 'nodig' is ;)). Ik weet niet of het bij iedereen past. Bij mij wel :). Maar ik ben dan ook wat minder goed georganiseerd dan jij :))

Julie said...

I am an English Mum and I home educate my 3 boys in Holland - I've often dropped in on your blog, and I have many of the same feelings about home and things I miss - only in reverse! I love and miss the English countryside, but love the cycling here, and I miss proper curry. I'm sure your package from home was great!

Mirjam said...

Hi Julie, where about do you live? Did we ever meet? You know there is a Not Back To School Party in Rotterdam on the 6th of September?!

I can't see your blogger profile, but maybe you can email me on moppie77@hotmail.com?

Owen, Mare, Emil, Arno en Nell said...

Owen ziet groen van jaloezie! Mooie doos Adam!
Toevallig vond ie net vandaag z'n verloren gewaande portemonnee terug met daarin zomaar even twintig euro.
Nog even sparen, maar het begin is er...

Judith said...

het perfecte weekend is gewoon zaterdagochtend met z'n drietjes naar de Bibliotheek lekker boeken uitzoeken.daarvoor even snel alle boodschappen halen\, dan hebben we dat maar gehad en 'smiddags of lekker rommelen in huis of gewoon er op uit.Kjell slaapt nog wel 2 uurtjes 's middags. en de zondag vroeg eruit en al om 7.30 gaan wandelen met z'n alles dus ook met de hond erbij en dan even over de grens Duitse broodjes halen en dan lekker naar huis en lekker spelen, lezen of naar een rommelmarkt!
zo hebben wij een ontspannen weekend

Gekakel said...

Wat leuk, wij hebben vandaag ook nog gekolonist! Je beschrijft wel zo´n beetje het pecfecte weekend, lekker ongedwongen samen zijn!

De Repel said...

Heerlijk....en voor mij zijn dit soort "gewone" weekenden ook de finste...