Tuesday, June 22, 2010

Swimming in the Atlantic!



Not completely sure if it's actually and technically the Atlantic Ocean where we've been swimming today, but it sounds great anyway! ;))

We went to Bigbury on Sea! With Burgh Island.....We had no idea about the times of the tides and we were just in time to get back to the beach.....






We have beaches in Holland. And they are nice. But this is different....although it's sometimes hard to catch on camera....


Still amazed by the beauty!



16 comments:

Helma said...

Nee hooor, wij zijn heus niet jaloers te krijgen.
Ziet er behoorlijk belabberd uit daar! ;-)

Jeanette said...

Wat is het daar mooi zeg!! Sowieso leuk om wat meer over Engeland te weten te komen zo via je blog!

Groeten,
Jeanette

Fleur said...

Onwijs gaaf!!
(Of Kei gaaf, zoals het mij tegenwoordig betaamt te spreken....)

Corrie said...

FAN-TAS-TISCH!
Doe mij ook zo'n strand.

baasbraal said...

S.C.H.I.T.T.E.R.E.N.D.!!!!!! Het is wel degelijk de Atlantische Oceaan, hoor! Prachtige foto's!!
OT: de anti-thuisonderwijs wet is aangenomen hoor, in Zweden! Ik ben maandag nog wezen demonstreren, lees mijn logje over de langste dag maar....

jojoco said...

Het ziet er prachtig uit! Wat bijzonder om dat zo met zijn allen allemaal te kunnen ontdekken daar!

mama'ritha said...

Wat een mooie foto's! Ik kwam hier via via en blijf je volgen als het mag.

Fijne dag!

Angelique said...

WOW!

Mirjam said...

Ik voel me bijna schuldig over de overload aan mooie dingen. Maar ik kan er ook niks aan doen ;)).

En Aritha, natuurlijk mag je me volgen. Ik ken jouw naam ook van andere blogs :))

Judith said...

wat een superfoto's en wat zullen de kinderen hebben genoten en jij natuurlijk evengoed!

Leah said...

Oooooh! Prachtig!

Ceekee said...

Geweldige uitzicht, dat was vast geen straf om daar te zijn...;)

Owen, Mare, Emil en Arno said...

Gaan we dat echt te zien krijgen? Fantastimastisch!

Mirjam said...

Ik weet het niet Ils, jullie moeten maar kiezen :))

Lieke said...

wow!!! Ik heb er gewoon geen woorden voor! prachtige foto's! Ik ben blij dat je zo geniet! Liefs!!!!!

Anonymous said...

fijn he? dat je man zulke mooie foto's kan maken ;-)