Tuesday, April 13, 2010

Five days with my mum :))


Occombe Farm


Knitting

see for the result the first picture under Coldharbour Mill :))

Vegetable garden stuff


the start of our sunflower hut!

Laundry
and she folded appr. 100 loads for me ;))

Cinema

How to train your dragon

Looking for worms


Enjoying the chickens (who have been laying eggs from day 1!!)




I thought my mother would be the most excited one, but it appeared Adam was :). He was very much impressed by the machinery (that was working). I think we'll need to go back there with him and let him experience the interactive tour.

Birthday cake (with a LOT of chocolate in it!)


Drawing & playing outside




No pictures of visiting Dartmoor Park & Princetown (mum and Job) and the clever solution my mother had for the first tomato plants that are outside now. No pictures of the evening that Job and I went out. And no pictures of the strawberries I've planted after you left! :) (that was h├írd work!!).

We love you! :)

9 comments:

Julia said...

Great pictures, such happy times :)

baasbraal said...

Wat zullen jullie genoten hebben zeg! En dat weefmuseum , daar moet je maar eens een ander logje aan wijden. Ik vind dat ook interessant. Loopt dat riviertje naast jullie property of er op? Het is wel heeeeeel chique om aan een rivier te wonen!

pien said...

mmm lovelyhappydays!

you have such a lovely mum!

thisjourneyofmylife said...

Mag ik een heel klein beetje jaloers zijn?

Purperpolletje said...

O, hoe heerlijk waren die dagen, zo te zien!
Zeg, vertel eens, wat voor clevere solution had je moeder voor de tomatenplantjes? Ik heb ze ook sinds een paar dagen buiten, maar ik vertrouw het allemaal nog niet zo...

Anonymous said...

Fantastic photos Mirjam! Glad to see that you had such a good time with your mum and that the kids had lots of fun! And Job and you got to go out for dinner--so nice!
love, Michelle

Lieke said...

Wat ziet het er heerlijk uit! Fijn dat jullie zo genoten hebben!!!!

Lieke said...

trouwens... wat spot mijn oog in Boaz zijn andere hand? ;-) (niet die met de worm erin ;-)

liefs!!!!!

Mirjam said...

@ Janneke: ik heb geen tijd om uitgebreider te mailen over de molen. Ik zei al tegen Lieke: ze moet maar een keer op bezoek komen ;). Maar wellicht als ik met Adam nog een keer ga, dat ik er dan wat meer over kan zeggen. Nee, dat riviertje was bij de molen. Wij hebben hier geen riviertje...

@ Lydia: mams heeft een mooie anti-wind-oplossing gemaakt voor de tomatenplantjes. Tegen een muurtje aan, op een plekje waar rommel stond, maar nu dus een mooi afgeschermd geheel :)

@ Lieke: jajaja, dat is onmisbaar bij het vinden van wormen ;)))