Tuesday, March 23, 2010

My wall of fame


 
I love my 'workplace'!

And I have my personal wall.

And I love that even more!

Although I really love living here, it reminds me of all the good things in Holland.

It's not finished, there are always things that can be added. I'm still missing some pictures of people that I love (like the rest of the family and some godchildren), but I'm not good at all in printing pictures.

Don't ask me **how** bad!

So if you think you should be there, send me something and I might add it ;))


10 comments:

Lieke said...

hihi ik bloos!!!! Ik en mijn kind hebben nog nooit op een wall of fame gestaan ;-)

Inge said...

Yeah! Ziet er goed uit. Kijk nu al naar dingen voor ons nieuwe (nog niet uitgekozen) huis. :))))

Angelique said...

Leuk! Lief, warm, mooi.

Arbuckle Family said...

So people should send it by post and not email otherwise you won't print it out ;0))

Helma said...

Echt heel erg leuk. Ik ben igenlijk ook wel nieuwsgierig geworden naar die ander wall in de gang met die fotolijstjes waarvoor we nog in de regen hebben staan posseren ;-) Hoe is hetdaar mee? FOTO'S!!!!!

Mirjam said...

@Heather: Eh, yes, I think you're right! ;)))

@Helma: staan nog maar drie foto's bij. Ik zal eind mei een blogje doen, dan hangt ie voller ;))

Sokssawat said...

wauw, wat een mooie muur zo zeg!

Paula said...

Leuke muur, goed idee voor expats. Zullen jullie lang in de UK blijven? Ik zie Nederlandstalige boeken op je site: geef je tweetalig les?
Groet van Paula (de laatste x zagen we elkaar in Ikea, Delft)

repel said...

Wat een schitterende muur heb je gemaakt. Ik heb mijn slaapkamermuur volgehangen met foto's van iedereen uit de familie...da's mijn hall of fame en ik vind deze ook echt het einde.

Mirjam said...

Hoi Paula! Natuurlijk weet ik wie je bent :). Het idee is om hier drie jaar te zijn. We zullen zien :).

Ik geef geen 'les' in de zin van werkboeken, maar de jongens pikken het engels best goed op en Adam begrijpt al best wat van wat hij leest.

De meeste boeken die ik had, waren in het Nederlands. Maar als ik nu boeken voor ze koop (bijvoorbeeld de strips van Marcia Williams), dan haal ik ze in het Engels. De plaatjes zijn hetzelfde en het Engels begrijpt hij tot op zekere hoogte. Ik hoop dat ik dat meer en meer kan doen, Engelstalig 'materiaal' kopen, want dan zijn er zoveel meer mogelijkheden!

:)