Thursday, March 04, 2010

My first badges ever!


Today we had a wonderful day with friends.

And I got my first (semi-scout) badges ever :), I'm feeling so proud!!

-One for having been in hospital
-One for being able to make the sum 1+1=
-One for being able to make a word from the letters A, N and D
-One for chatting *grin*
-One for ..... erm.....maybe you can help me out, Heather? I forgot about the last one.... ;)
A little bird told me the missing badge is for "being a friend". How could I forget about the most important one!!


And so happy, Job is home again, after four days working in Far Far Away!

5 comments:

pien said...

:D

Repel said...

lovely, lovely log....


fijn weekend meid...

Wondelgijn said...

Heerlijk dat Job weer thuis is!!
Zag dat jullie ook even in Nederland zijn geweest. Gezellig inderdaad, hoewel ik me ook kan voorstellen inderdaad dat het erg vermoeiend is. Iedereen wil je zien, je rent je rot (waar doet me dit aan denken?? Hmmm... Martin! Hahaha), van hot naar haar... (leer je dat de jongens nu ook?? Allerlei uitdrukkingen en spreekwoorden??)

Esther said...

Woow, gefeliciteerd met je badges!

XX Esther

Mirjam said...

@Wondelgijn: Ja, de volgende keer gaan we dat ietsje anders doen, alhoewel ik het wel heel leuk vond om zoveel mensen te zien. Maar het is geen echte vakantie ofzo. Dan hadden we beter thuis kunnen blijven met z'n vijven ;).
Ik leer de jongens niet bewust uitdrukkingen of spreekwooren, maar Adam pikt ze overal op. Dat is ook wel één van z'n sterke punten, 'taal'. Meestal gebruikt hij de moeilijke woorden en zinnen ook nog eens op de juiste manier. Soms vraag je je af waar ie het vandaan heeft.... :)