Tuesday, March 09, 2010

Enjoying!

We've been busy, last week and this week.

Busy enjoying:

The nice weather and being outside


The trampoline


Catching up with the program that Job, Adam en I really really like watching together ("Wie is de mol"). We're really behind (we are at #4 now)




And yes, it's that time of the year again ;)) (for the people that know me well) I'm going to stick to it this time ;)) and not for just eight months :). She, Gillian McKeith is just sóó right!!


Reading about growing our own vegetables


Sowing the first seeds. I know, it seems a lot, but we have plenty of space




Potatoes from this project



and two greenhouses.


And I love "trying". Planning to even do some more sowing....


What have you been enjoying lately?!

11 comments:

Julia said...

All looks good :)

Willy said...

Lekker, al dat buiten, heerlijk vitamine Z(on) opsnuiven!

Corrie said...

Ha, dat ziet er allemaal goed uit zeg!

baasbraal said...

Heerlijk die Boaz! Maar dat boek, wat aangrijpend! Is het nou door een nederlander geschreven? Als ik over twee weken in Nederland ben, ga ik het kopen!

Mirjam said...

hihi 8 maanden is ook al best bewonderingswaardig!

Ziet er helemaal geweldig uit bij jullie!!! Leuk om jullie te zien genieten!

jojoco said...

Wat een leuke dingen ben je mee bezig! Is het al zulk lekker weer bij jullie dan? Hier is het echt nog zo koud, dat zelfs als de zon schijnt het na een half uurtje niet meer zo lekker is buiten. Steeds rond het vriespunt.

Ben benieuwd naar je zaai en tuinierbelevenissen. Ik heb ook al spulletjes gekocht om wat te gaan zaaien. Maar bij mij is dat vroeger nogal mislukt. Of waren we net op vakantie tijdens oogsttijd enzo....

En de Mol, het is ook mijn lievelingsprogramma! Lees je ook de forums met theorieen enzo? En op wie 'zit' jij nu?

Nicole said...

Is het bij jullie mooi weer dan?! Hier waait nog steeds een venijnige oosten wind, die een gevoelstemperatuur van -10 geeft.

Wat ziet die trampoline er heerlijk uit. Zo'n ding blijft mij lokken.

repel said...

Heerlijk! Wat een blij logje.

En ik? Ik geniet van het hardlopen de laatste tijd (en wat het doet voor mijn figuur :-))

Ik ben jaloers op je tuin...wij hebben alleen maar tegels. Wellicht, ooit...

Mirjam said...

@Janneke: ja, moet je doen! Ik heb 'm bij 't christelijke boekwinkeltje in 't dorp gekocht. Hele leuke mensen daar! Het is inderdaad door een Nederlander geschreven.

@Jo: ja, lekker weer, alleen nog een wat koud windje. Maar geen regen en veel zon! :) en je kan er best een tijdje op buiten zijn.
Ik moet ook nog maar zien hoe het gaat met de moestuin. Gelukkig komt m'n moeder over een maand. Die kan me vast verder helpen.
En over de mol. Nee, ik lees geen forums. Ik heb de laatste tijd steeds minder tijd voor internet. Ik zit nu op Sanne en hoop dat Arjen wint :). We moeten nog twee afleveringen en dan zijn we pas 'bij'. Dus misschien is Sanne er nu al wel uit en weet ik dat nog niet ;)).

@Nicole: onze beste investering van de laastste tijd, die trampoline. Echt een aanrader als je wat ruimte hebt in je tuin!!

@Repel: ik ben jaloers op jouw hardlopen. Ik durf het nog niet aan (niet met m'n knie en niet op de wegen hier.....)

Ceekee said...

Leuk! Je pakt het groots aan zie ik ;)

Mirjam said...

@Car: alles oder nichts he? ;))