Saturday, February 13, 2010

Mom's day out


I didn't really go out by myself since we came here.

But today I did, with a friend.

A two-hour-drive to IKEA ;)

It was so nice to chat about....well....just anything.

To sit in the restaurant (twice :)) and not have to rush!




We loaded the car (and sadly forgot something there...it must still be there, somewhere in the carpark...).  Is it typical for women to load a car like this? ;).




Well, we managed...;)



Thank you, Heather, for coming with me! :)
Loved it!

8 comments:

Willy said...

Ik heb m'n wagen volgeladen ;-)!

Mirjam said...

Ohw ... wat heerlijk zo'n dagje shoppen!!!

Astrid said...

Nee hoor, dat herken ik helemaal niet.. een auto zo volladen ;-) Fijn dat je een dagje uit had. Dat hebben mama's soms even nodig :-)

Groetjes, Astrid

Owen, Mare, Emil en Arno said...

De ikea is hier altijd family-day. Maar effe alleen naar de boekenwinkel vind ik heerlijk!

Fleur said...

En ik realiseer me gewoon ineens dat je dus natuurlijk aan de andere kant van de weg rijdt! En dat het stuur dus ook 'ergens anders' zit.
Ja sorry, dat was natuurlijk helemaal niet the point of je bericht, maar ik zag de foto van Heather met de ikeabakjes op schoot en dacht: maar zo kan ze toch niet rijden? En toen begon hier de radar te draaien ;-)

pien said...

those are the days my friend!

en wat fijn zo een lieve friend al!

Mirjam said...

@Fleur: op de terugweg reed ik zelfs een heel stuk op de automatische piloot! Het links rijden gaat me goed af, al zeg ik het zelf. :)

Nicole said...

Heerlijk dat ze in Engeland ook een Ikea hebben. Klinkt als een heerlijke dag.