Sunday, February 07, 2010

Garden or ... Spring!!



The funny thing is, that whilst moving to a new house in Autumn/Winter, you haven't got a clue of what the garden will look like in Spring/Summer!


Today, I was sitting on the sofa and looked out of the window. I spotted some *white* in the garden. Since there hasn't been any snow recently, I thought: aaah, maybe snowdrops!!


And I was right. It's so nice to see a small sign of Spring!

Also, the bulbs I got from two good friends in Holland -as a fare well gift- are starting to (visably) grow.


It's not much, but it's a good start.


I love spring! :)

7 comments:

Liekie said...

Lente!!!!
Ik snak er ook naar! Nog meer naar de zomer! Ik heb van de week nog aan je gedacht terwijl de regen op ons houten hutje tikte... Hoe jij daar zo vsn genoot! en ik absoluut niet!!! ;-)
We hebben jullie wel gemist met de verjaardag...

Angelique said...

Wow, stuur ook wat lente hierheen!!!

Leuk om zo je tuin steeds meer te kunnen ontdekken, is natuurlijk afwachten wat er de komende maanden gaat groeien en bloeien. Hopelijk heel veel!

Groetjes,
Angelique

Owen, Mare, Emil en Arno said...

Ontzettend leuk! Hier alleen maar modder in de tuin, een enkel grassprietje, maar vooral veel rommel en stenen. Maar de kids amuseren zich er geweldig mee...

Nicole said...

Heerlijk, die eerste lenteboden!

Ceekee said...

Wat leuk! Zijn het tulpenbollen?? ;)

Liefs,

Caroline

Mirjam said...

@Car: vanalles door elkaar :).

repel said...

Jaaaaaa! De eerste sneeuwklokjes! Hier is het weer koud geworden, vreselijk....ik ben het beu. Ik hou van de winter maar nu ish et wel mooi geweest: ik wil lente!