Wednesday, January 20, 2010

Pien-art bij ons aan de muur...




Pien

12 comments:

Fleur said...

OOOO Ja die!! Die waar we allemaal mee mochten helpen met inkleuren!
Leuk Mirjam en mooi Pien.

Maureen said...

Wow!!!

Purperpolletje said...

Zie ik daar rechts je ouders? En links ergens Jobs ouders dan?

Gaaf!

Maart appeltaart said...

Ja die! Ik weet het nog! Hij is echt mooi geworden.

pien said...

ooooohwww

kwas m helemaal vergeten..!

samen inkleur project...

Nicole said...

Mooi zeg!

Inge said...

gaaf hoor! (mooi gedaan, Pien!)

Repel said...

Ik vind 'm schitterend, heus, echt schitterend....maar sorry: ik vind je kopfoto zoooooo mooi! Ik kon nauwelijks aandacht besteden aan het kunstwerk omdat ik zo onder de indruk was van de foto.

Juudske said...

superleuke tekening waar je naar kan blijven kijken. maar de foto bovenaan van je zoon is helemaal super!!!!!!!!!

Lieke said...

ik heb waarschijnlijk wat gemist, wat is woordeloze woensdag/

Mirjam said...

@Lydia: Ik denk het....Rechts lijken ze iig :), Jobs ouders waren wat onbekender :)

@Repel: Dank je :), dat is Helma's verdienste (die foto en bewerking dan) :)

@Lievebuuf ;): klik in de rechter zijbalk (ergens onderaan) op het plaatje :)

missvanham said...

WAUW!!! wat onwijs mooi!
ik ben verlieft!!