Friday, January 01, 2010

Our magnificent 2009

6 comments:

Helma said...

Hij is echt SUUUUUUUUPER leuk geworden.
Ander muziekje dan ik had verwacht maar lekker hoor als achtergrond.
Je maakt me toch wel enthouasiast om er ook één te maken. Nou ja, nog even over nadenken.

Pascale said...

Mooi, Mir! Jullie ook een magnifiek 2010!

x P

Scrapothekerin said...

Mooi, geweldig! Ellen uit Zwitserland

Mirjam said...

@Helma: ja, de muziek die ik eerst had bedacht, was te groot qua Mb. Man, wat een werk was het...Jij hebt het veel sneller gedaan!

@Pas: leuk, jij ook eentje :). Wist ik niet, anders had ik natuurlijk (wederom) gelinkt naar jou ;-P

jojoco said...

Leuk zeg! Wat een jaar he?

Een heel mooi nieuw schoon jaar voor je. Dat er maar heel veel moois mag gebeuren!

baasbraal said...

WAAAT Prachtig!!!! Ik wist alleen niet dat er muziek op zat, dat las ik in de commentaren. Ik kijk hem heus nog wel een keer of wat, het gaat behoorlijk snel en ik ben steeds te laat om die knop in te drukken zodat hij blijft staan. Ik vind natuurlijk de foto's van kind en kleinkinderen het allermooist! Leuj, jij met Jesse in de doek!
Dat 2010 maar net zo'n supper jaar mag worden als 2009!! O en Adam ziet er erg ontspannen uit, zeg!