Saturday, December 12, 2009

Vertrek

Ik doe het maar even in stukjes, anders wordt het teveel. Eerst maar eens even onze laatste dagen in Nederland....

DONDERDAG
De verhuizers hebben alles ingepakt. Deze avond slapen wij nog thuis.

Er worden laatste rondjes om het grasveld gelopen :(.

En véél langs "Esther" gegaan voor patat deze week ;o)).

VRIJDAG
Er kwam zelfs een hoogwerker aan te pas, om alles naar beneden te halen.

En dan zit je daar, in je lege huis.....:)
Die avond nog naar mijn ouders, om daar twee nachten te logeren.

ZATERDAG
Eerst op zaterdag nog langs bij C&C en hun meiden. Adam wilde heel graag nog hun kittens zien. En natuurlijk wilden we hen zelf ook nog wel even zien.

Daarna nog een rondje peetkinderen...Alleen van de jongste een foto :)

ZONDAG
Mijn moeder zwaait ons uit. Gewoon, bij de auto, geen poespas, ballonnen of tranen...:)

En daar gaan we....

Ps: voor de mailers: mijn wanadoo-adres werkt helaas al een paar weken niet meer; ik krijg daar ook geen post meer op binnen, gebruik liever mijn gmail-adres!

10 comments:

jojoco said...

Wat leuk zeg, zo'n fotoreportage. En die patat. Daar heeft Lotte het nog steeds over. Dat we deze zomer alleen maar patat hebben gegeten (in haar beleving, in het echt aten we natuurlijk ook wel eens iets anders, zo eens per week )

Fleur said...

Mirjam wat leuk om te lezen! Ben benieuwd naar deel twee van de reportage!
Kan geen ander woordt bedenken dan; leuk. Maar ik meen het zo ontzettend!

Josh said...

wat leuk om wat van je te lezen en zien, het lijkt me toch zo spannend voor jullie!

Willy said...

Leuk, Mirjam, een 'Ik vertrek' maar dan in blogvorm. Raar om zo je 'leven' in dozen verpakt te zien lijkt me ...

Angelique said...

En nog een 'wat leuk' :-)

Maar dat is gewoon ook zo, die reportage met inpakken, het rondje lopen,dat je er zelf ook eens opstaat enz. Ben erg benieuwd naar meer mooie foto's!

Groetjes!

femke said...

oh wat leuk om dit te lezen en te zien! en fijn dat de reis in ieder geval goed is gegaan.

snelle uil said...

Leuk om zo te lezen. Heerlijk die patat. Nu de fish and chips nog ;(
Ben benieuwd naar het vervolg.
En zo te zien hebben de verhuizers het voor elkaar gekregen om alles in dozen enzo te krijgen. Goede voorbereiding!!!

baasbraal said...

Heerlijk om wat van jullie te horen! Leuk, zo'n reportage. Dat smaakt naar meer! En Esther gaan jullie nog missen! Wie anders geeft patat met geintjes?

pien said...

fijn verslagje!
fijne mama heb je!
fijn dat het goed ging!
ben benieuwd naar het vervolg!
hier nu een heule boel ingepakt.
nog 14 nachtjes slapen....

pien said...

p.s. luuuuv your shoes!

en patat! goed plan.. voor binnenkort.