Wednesday, December 30, 2009

Onze "achtertuin"...

Dartmoor, photo made by Job





8 comments:

Anonymous said...

Neeeeeeeeeeee???????????!!!!!!!!!!!!! FANTASTISCH!!!!!

MJ

baasbraal said...

wow WOW, ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen zeg! Wat mooi, wat MOOI!!! Wat is het overal toch mooi in de wereld,hè....en dat is nu JULLIE achtertuin!!

Mirjam said...

Ehm, neem "achtertuin" (heb het maar even aangepast) even ruim ;). Wel 'in de buurt', maar niet heel letterlijk ;).
Maar 't blijft mooi natuurlijk!

Jeanette said...

Nou, hier zeg ik dan eindelijk eens wat ;-). Ik lees nog steeds je blog hoor Mirjam. Ik vond hem altijd al leuk maar nu jullie naar Engeland zijn gegaan nog leuker ;-). Had alleen zo weinig tijd om te reageren. Het lijkt erop alsof jullie het prima naar jullie zin hebben daar he? En wat is het moooooooi daar! Geweldig! Nou, veel plezier daar.

Groeten,
Jeanette

Jolie said...

TE GÉK!!!!

Angelique said...

WOW

en heerlijk rustgevend

heel wat anders dan je vorige blog... tja, heeft voor- en nadelen dat landelijke.

Veel rij- en wandelplezier en heeel veel geluk in 2020!

Groetjes Angelique

pien said...

he. bah. stom zeg.

Leah said...

Golly! That's so beautiful!