Sunday, December 27, 2009

Het is misschien een beetje vreemd....


.....maar zo vlak na de Kerst blog ik nog even over Sinterklaas :)

We zouden er namelijk niet aan gaan doen. Meteen de Nederlandse traditie overboord en rĂ¼cksichtslos overstappen op de Engelse.

Maar mijn moeder gaf kadootjes mee voor Sinterklaas, en dan zijn wij natuurlijk niet te beroerd om toch de Zak van Sinterklaas tevoorschijn te halen.
We hadden pepernoten en allemaal een kado.



De jongens alle drie een knijpkat, waar ze bij mijn ouders zoveel lol mee hebben (en een Donald Duck scheurkalender!!). Job een echte Hollandsche kalender en ik kreeg een vogelvoeder-ding. Heel leuk, het past inderdaad ook op Engelse flessen ;).



Ik heb vogelvoer gekocht en het in een boom gehangen. De fles was heel snel leeg. Dit kado was aanleiding voor het kopen van nog meer vogelvoederdingen. Er zitten namelijk veel vogeltjes in de tuin en ook eekhoorntjes!







En van zulke kleine dingetjes, als vogels die voor het raam hun eten komen halen, word ik erg blij :).

3 comments:

Helma said...

En ik heb gezien dat je er blij van wordt! ;-) Is ook leuk hoor!

Inge said...

Fijn is dat, he? Zo'n vogeltje dat effe langs komt op een miezerige dag.

baasbraal said...

Nou, ik word er ook helemaal blij van hoor! En wat een mooie foto ook van Levy!!
Je MOET het boek "De geheime tuin" lezen! Daar komt ook een roodborstje in voor. Misschien is het wel hetzelfde roodborstje!!