Wednesday, December 23, 2009

Genialiteit






9 comments:

Zeeuwse Mama said...

Haha, die vloerbedekking herinner ik me nog van een van de eerste foto's van het huis ;-)

Helma said...

Je kan het ook 'luiheid' noemen ;-)

Fleur said...

Haha, dat was dus wat ik als eerste dacht!
"Of was-ie te lui om 't zelf te doen?!"
Maar gewasmu al voor!
En vooruit, beetje geniaal ook wel.

Angelique said...

:-)

baasbraal said...

Kan je me even vertellen hoe dat moet, want ik moet binnenkort 200 ballonnen opblazen voor een bruiloft!

Anonymous said...

Die foto van Helma en Ries met die duimpjes.....DIE is pas geniaal!! AMAZING-HOMESHOPPING!!! XX MJ

snelle uil said...

geniaal of iid 'luiheid'. Het werkt zo te zien prima.

Geniet er met z'n allen van.

pien said...

zonder luiheid geen genialiteit. ander verzin je nml geen oplossing!

you go ries!

Mirjam said...

@ Janneke: Ries zegt dat dit met ballonnen niet gaat....elaas!