Sunday, November 08, 2009

Het wordt nu echt menens.....


Dat krijg je, als je adreswijzigingen doorstuurt. Dat het ineens wel erg concreet wordt.

Mocht je graag ons nieuwe adres en gegevens willen, maar het nog niet hebben gehad, mail me dan op moppie77@hotmail.com. Het kan zijn dat ik je wel op de lijst heb staan, maar een tikfout heb gemaakt, of dat ik je oude emailadres heb, of dat ik er toch eentje gemist heb....

Maar goed, wat een werk, emailadressen nazoeken.....

Ik snap nu waarom ik het voor me uit had geschoven tot bijna het laatste moment....

12 comments:

Fleur said...

Ik heb 'm gehad hoor! En ik snap helemaal wat je bedoelt. Je weet dat het allemaal echt waar is, maar dat die echt waar dan nu ook bijna ├ęcht gaat beginnen, maakt het alleen maar nog meer echt waar.
(Hunk? In mijn logica klopt deze zin hoor. Hihi)

wii said...

Hoi Mirjam,

Bedankt voor de adreswijziging. We zijn blij dat jullie zo'n gaaf huis hebben gevonden en hopen dat het leven daar goed zal zijn!
Heb je al plannen voor een moestuin/kruidentuin?
Liefs voor allemaal, Giel en Kir.

Mirjam said...

@Fleur, ik snap wat je bedoelt, je slaat de spijker op z'n kop :)
@Giel&Kir: ja, iets van een moestuin zal er wel komen :))

Angelique said...

Succes ermee!!
Saai en vervelen is er niet bij :-)

Maureen said...

Bedankt voor je nieuwe adres.....wat gaat het hard allemaal!

pien said...

jap! webben um ook!

veeeel suc6!!

by the way, als je nog ns een 150 min. moet ontspannen, kijk de film LORNA DOONE!!!
[te koop bij de blokker]
twas mooi en ik moest aan jou denken!

Helma said...

Wat????????
Gaan jullie verhuizen?????????

Lieke said...

slik, ja wel heftig he... We komen snel... ;-)

jojoco said...

Het komt nu ook wel dichterbij he? Heb je adres gekregen, inclusief heel mooi huisbordje....

Jullie gaan vast een hele gelukkige en bijzondere tijd tegemoet, maar spannend is het wel!

Mirjam said...

:-P @ H

Mirjam said...

@Pien: ik ga deze week kijken of ik 'm kan vinden bij onze Blokker :). Altijd leuk, zo'n tip :)

Heidi said...

Ha Mirjam,

het is wel lang stil hoor :-) Hoe is het ermee? Is het voorspoedig verlopen, de verhuizing? Hoop je snel weer ergens te lezen. Enne nog bedankt voor het matchen met M. We hebben al een paar keer afgesproken :-)

Groetjes,
Heidi