Friday, November 13, 2009

Busy

Ik kom niet (meer) toe aan bloggen.

Ben errug bezet.

Ik ben bezig met:

-afscheid nemen (wat ik niet wil, dus probeer te omzeilen; het liefst ga ik er stiekem vandoor)
-opruimen (nog steeds, het wordt ook eigenlijk steeds onoverzichtelijker)
-lijstjes maken, heel veel lijstjes.
-moe zijn, ben ook nog nooit zo gatenkazerig geweest
-de jongens achter de computer en de tv zetten bezig houden
-zieke kinderen verzorgen
-wachten tot Job dit weekend weer thuis is
-m'n boerderij op FarmVille onderhouden ter ontspanning
-........
-nog veel meer, maar daar kom ik nu even niet op, heb er ook geen tijd meer voor....

Nog een week!

16 comments:

jojoco said...

STerkte Mirjam met de drukte. 't Valt niet mee. Maar echt, het gaat voorbij en straks, straks zit je daar in een prachtig huis en kun je lekker bijkomen.

pien said...

NOG 1 WEEK!!!

oooohwww wwooooowww

heeeel veeeeel suc6!

stevige knuffel!

snelle uil said...

Heel veel succes met alles!!!!

Helma said...

Arme jij!!!!!!!!
Ik kom ook geen afschid nemen vanavond hoor. Gewoon lekker gezellig kletsen. Afscheid? Wij hebben elkaar wel eens langer dan een maand niet gezien! ;-)

Angelique said...

Beterschap voor de zieken!

Gewoon doorgaan met alles, ziet er goed uit hoor waar je mee bezig bent (de lijstjes, vind ik ook heel handig, vooral als je vanalles door te strepen hebt :-), ontspanning is nodig, en de tv en computer zijn met dit herfstweer en drukte gewoon leuk en handig voor je jongens.

Tja, alleen dat afscheid nemen... zie het gewoon als 'tot ziens als jullie komen logeren' en jullie komen toch ook weer terug?!

Gaat vast goed komen, maar wel fijn dat Job er weer bijna is.

Groetjes en succes ermee,
Angelique

PS voordeel van forumvriendinnen is dan wel weer dat je daar geen afscheid van hoeft te nemen :-)

Purperpolletje said...

Ik ben niet jaloers, zeg! Vreselijke tijd, lijkt me. Lijstjes helpen vast om je erdoor heen te slepen. Hier nog één:
- ga op tijd naar de wc, desnoods wat vaker dan nodig is en lees dan even een bladzijde uit een gemakkelijk boek
- neem tijd voor eet- en drinkmomenten
- uhm...
- duik af en toe de tuin in en haal diep adem, neurie wat voor je uit en adem weer diep in en uit.
- het komt allemaal goed...

Inge said...

I am so there with you: my head is completely clouded and I don't seem to able to think straight for 1 minute.
Hang in there!!

PS: most likely we'll use your referal for the mover. Thanks!

Nicole said...

Hou vol!

jojoco said...

Succes deze laatste week. Nog eventjes volhouden!

baasbraal said...

WAT een gedoe hè? Ik hoop dat je nog wel je commentaar leest. Anders heb je wat te lezen in Engeland als je daar gesettled bent. Lieke is vanavond om 7 uur hier in slaap gevallen met Jesse. Ik heb Simeon naar bed gebracht. We gaan je vreselijk missen, maar ja. Over ... jaar ben je gewoon weer terug, toch?

femke said...

Mirjam! hoe gaat ie? Waar huis je momenteel? Moet vaak even aan je denken. Succes he!

Janneke said...

hihi viel dan wel om 7 uur in slaap, nu zit ik stiekem te interneppen (in de nacht ;-) leuk logje... sterkte ik denk veel aan je en ga de klap denk ik nog krijgen... jij gaat het daar wel errug leuk krijgen... dat weet ik! Ik hoor Jesse... later...

theworldisourclassroom said...

Jeeetje Miriam,

Ik zie je huis staan. en jeeeetje wat een kasteel zeg! prachtig!!!
Wat een ruimte zeg!! Geweldig.
Heerlijk ook voor de jongens!

Meis, je bent vreselijk druk! Heel veel sterkte met inpakken en alle herinneringen die ongetwijfeld boven zullen komen ook. En af en toe een traan misschien?
Wat een verandering in je leven zeg! Van rijtjeshuis naar KoninginnePaleis ;-)

Liefs
Ellen, mama van Calvin, Luca en Josha

Inge said...

Heel veel succes met je laatste dag!

Liefs!

Fleur said...

Is de computer al uit de verhuisdoos? Of zijn alle spullen gezonken onderweg?
Hoop snel je weer eventjes online te zien om te zien/horen hoe jullie het maken.
Denk aan jullie!

Veronique said...

Hoi lieve Mirjam,

gaat alles goed? ik hoop het wel!!

ik denk aan jullie!

xx Véronique, Midas en Jona