Sunday, October 04, 2009

Laatste keren

Ondanks het feit dat we nog geen huis hebben, weet ik nu al dat er (voorlopig) 'laatste keren' aan zitten te komen.

Dit weekend was er weer zo'n "VLK". Donner met P.. Niet alleen kan je bij Donner uren lang rondsnuffelen op verdiepingen met boeken; ze hebben er ook een Bagels & Beans! Da's dan weer goed voor uren kletsen; bij een glas ijskoffie, heerlijke belegde bagels of zelfs een high tea!



Ik ga gewoon op zoek naar een 'Donner' in Exeter en hopen dat er dan mensen zijn die daar met mij een ijskoffie met een bagel willen komen nuttigen :). Dan zijn er weer "EK's", eerste keren....

4 comments:

baasbraal said...

Hier hebben we een akademiebokhandel, maar die is lang niet zo leuk en zo groot als Donner. Wel is er ook een restaurant bij, maar dat is ook lang zo leuk niet als bij Donner. Je zou wel erg veel geluk moeten hebben als je zoiets ook in Exeter vindt. Ik heb het nu nog te druk in Nederland als ik kom, maar als onze verhuizing hier in Zweden achter de rug is, ga ik ook eens een dagje Donner 'doen'.

Lieke said...

smile ;-)

pien said...

ja heus!!! hebben ze zulke fijne boekenwinkels in engeland!!!!
oooohhhwww.... riep zij zuchtend uit. de boekenwinkels in engeland....
die zijn het meest fantastisch.
boffert!
met starbucks!!!

Inge said...

Boekhandels zijn ideaal! Mocht je er een vinden met een Borders (of Starbucks) in Exeter, probeer vooral de Chai Latte uit. Jam jam jam, mijn favo!