Saturday, October 24, 2009

Een doorgeef-dinges



Deze "Honest Scrap" award kreeg ik van Hellie ;).

Denkie!

Tien dingen over mijzelf.

Komt ie:

Mirjam
1) wilde al héél jong mama worden; (toen) het liefst van zeven kinderen
2) wilde al héél jong juf worden
3) eet het liefst een fruitshake ‘s ochtends
4) leest heel erg graag, in boeken of op internet, maakt niet uit :)
5) kan moeilijk dingen weggooien
6) vindt telefoneren niet zo heel leuk, maar sms-en dan weer wel
7) is blij dat ze bijna nooit de wekker hoeft te zetten ’s ochtends
8) weet soms niet zo goed wat ze wil, maar is (daardoor) vaak wel weer relaxed
9) is best wel nieuwsgierig
10) houdt niet zo van op vakantie gaan....daarom gaat ze maar emigreren.

Ik moet deze 'award' nu doorgeven aan negen anderen. Dus dames, als jullie zin hebben....:). En anders doen jullie maar net of jullie dit niet hebben gelezen :).

Janneke
Lieke
Inge
Willy
Lydia
Sandra
Ils
Jolanda
Eveline

6 comments:

Willy said...

Hoi Mirjam,

Bedankt voor je doorgeefdinges, ik heb me er inmiddels doorheen geworsteld! Ik dacht al wel dat de trampoline jullie bekend voor zou komen!

Fijn weekend,

Willy

Angelique said...

Leuk :-)

Ik heb mijn vroegere kinderwens ook gehalveerd toen ik in de praktijk mama was....

Groetjes Angelique

baasbraal said...

Moet ik nu als reactie dit beantwoorden of moet ik er een logje van maken?

baasbraal said...

Ik heb even naar de anderen gekeken en nu begrijp ik het! Bedankt! Het is waarempel een award!Ik ga er iets moois van maken.

Inge said...

Gedaan! Maar oei een stuk moeilijker dan ik dacht. Tenzij ik 10 posts over eten ga doen... ;)

PS: Londen gaat niet door... hou mijn blog maar in de gaten. Het gaat gebeuren...

Zeeuwse Mama said...

Ik las nog ff bij Purpelpolletje en zag jou reageren tegen mij van 'wellus' toen ik gna gna zei dat ik hem nog niet gehad had, en nu zie ik em hier, toch leuk hoor, ik had al lopen denken vanmorgen, ik vind het wel een leuke, ga em zo meteen maken denk ik ;-)