Monday, September 28, 2009

To move: I move, you move, we move!

Ik ben heel blij dat dit bericht er éindelijk uit mag! We zijn al een paar maanden vol van deze stap, maar tot nu toe mocht dat (vanwege de Engelse bureaucratie) het WWW nog niet op...

In dit geval: we wíll be moving.....

Job heeft een baan aangeboden gekregen in Engeland en wij hebben dit aanbod geaccepteerd.

Zo zit je, net lekker gesetteld, in een dorp in Zuid-Holland. En zo zit je (binnen nu en drie maanden?) ergens in de omgeving van Exeter :o).

Spannende maanden toch wel. Job is per 1 september (door de weeks) begonnen en wij hopen zo snel mogelijk een huis (+ ruimte voor gasten!! ;o)) te vinden en achter hem aan te komen.

13 comments:

baasbraal said...

Eindelijk!!!! De hele wereld weet het al zo langzamerhand, maar het is heerlijk dat je het gewoon neer kan schrijven. Ik hoop dat jullie snel een fijn huis vinden en je draai en zo. Het is een heel avontuur, maar het is voor kinderen erg goed om buiten de grenzen van Nederland te komen en te zien dat andere mensen het anders doen, maar dat dat niet direct minder is (soms wel! en soms is het beter). Je houdt je blog toch wel aan?

pien said...

OEIOEIOEIOEIIIIIIII

rete-spannend!!!! VET COOL!

i blog you blog we blog!!!!
[sprak zij ietwat dwingend!!!]

Josh said...

hè, hè... Fijn voor jullie en succes met huizen zoeken!

pien said...

ooohw en nu snappik je over het water ook, ik dacht nog; ze zal toch niet.. neejj, ze bedoelt over de rivieren...
maar neee!!

oooohwww en ik denk over ons eigen paradijsje to be, tizz heerlijk, maar toch nog steeds geen engeland.
AAAARGGGHHH!!! JE GAAT NAAR ENGELAND!!!!!!
hoe cool is dat?!!!!!
ubercool!

whoehoe!!

ooohww hoop dat je een heeerlijk huis gaat vinden!

**** said...

jee Miriam, wat ontzettend leuk!
ik wens jullie heel veel succes daar en vooral veel plezier, gaat vast lukken
Carla

snelle uil said...

Veel succes bij het vinden van een geschikt onderkomen voor jullie (en de gasten ;0)))
En sterkte al die weken dat de zee je van je man gescheiden houdt

Angelique said...

To logeer: I logeer, You have a house to logeer, we logeer!

jojoco said...

Ja, eh, yes! We come logeren!

Maureen said...

Wat een leuk nieuws....spannendddd!!!

Heel veel succes met alle voorbereidingen.

Liefs,
Maureen

jacq said...

Nou he, he, wat een opluchting dat je er nu over kunt schrijven...........Er zal wel veel op je af komen denk ik komende maanden. Succes daarmee.

Owen, Mare, Emil en Arno said...

Hoe reageren de kinderen?
Zal wel effe wennen zijn.
Maar dit avontuur gaan ze nooit meer vergeten.
Benieuwd of jullie ooit nog terugkomen naar Nederland...
Alvast veel verhuisfun.

Inge said...

Gaaf zeg! Martin heeft gesolliciteerd in de buurt van London en zo zitten we misschien straks ineens bij elkaar in de "buurt". Hihihi!

Daan said...

Ik las het net bij Guusje in je reactie, wat spannend, en je thuisonderwijs bewonder ik ook!

Heel veel succes, ik ga je avonturen lezen!