Monday, September 07, 2009

Not Back To School Party 2009!!

Vandaag hadden wij, net als vorig jaar (zie hier), weer een Not Back To School Party in de Speeldernis in Rotterdam.

Er waren 227 volwassenen en kinderen; dat kon prima in de Speeldernis; er is daar ruimte genoeg. Iedereen die ik achteraf en tussendoor heb gesproken, had het erg naar z'n zin! Net als wij! Adam moest even zijn draai vinden, maar nadat hij besloten had dat hij ook met korte broek (ipv zwembroek) het water in kon, had hij het ook fijn :o).



Speeldernishoekje...(heb nog veel meer hoekjes en mensen op foto's staan, maar ben een beetje voorzichtig mbt de privacy)



Popcorn poffen in het kampvuur...



Oma was ook weer gezellig mee...



Hmmmm...lekker!



In het water...



Vriend P. onder de beroemde en beruchte Speeldernismodder...


Dank iedereen die er was en die het tot zo'n geslaagd feest heeft gemaakt!

Ik zou het leuk vinden om nog meer blogverslagen te (laten) lezen. Mail me even als je een post klaar hebt staan, dan maak ik er een link naar!

Zoals hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier en hier!

6 comments:

Angelique said...

Leuk! Er waren echt veel mensen, heerlijk moet dat zijn, met allemaal thuisonderwijsmensen bij elkaar.

Tot ziens!

Nicole said...

Ik moet geregeld aan jou denken, als de kinderen weer eens een studiedag hebben, of ik per ongeluk in de lesboeken van mijn oudste zoon Jan kijk.

Dan zeg ik s' avonds weer tegen mijn man: 'Zullen we toch maar geen thuisonderwijs gaan geven?'

Owen, Mare, Emil en Arno said...

Onze blog is klaar! Bedankt Mirjam voor zoveel moeite en heen-en-weer gehobbel met chipknip-trobbels.

Mirjam said...

@Nicole: wat bedoel je met die studiedag? Dat je ze door de weeks een dag thuis hebt? En vind je dat vervelend? Waarom dan 'thuisonderwijs'?

En wat is er mis met de boeken van Jan? :o)

*nieuwsgierig*

En waarom dan (toch) geen thuisonderwijs? :o)

Pascale said...

@ Nicole: ik kan het me zo goed voorstellen. Toen ik dat stukje over het schoolboek van je zoon las, brak mijn hart. Ik wilde als ludieke geste nog thuisonderwijs aandragen, maar dat vond ik uiteindelijk te luchtig uit mijn mond. Trouwens: thuisonderwijs búlkt wel van de ouderparticipatie, hè. ;)

@ Mirjam: dit is het stukje over dat lesboek.
Oorzaak en gevolg voor beginners . Nicoles blog is sowieso een van de leukste op het www (op die van jou na uiteraard, Mir :p).

Mirjam said...

@Pascale&Nicole: Ah, die post heb ik dan gemist. Ik volg Nicoles blog ook al een tijdje ...
Tsja....thuisonderwijs is natuurlijk een goede optie ;o)