Monday, September 14, 2009

Junimoeders

Dit zijn ze dan: onze juni2001kinderen.

De junimoeders schrijven al ruim 8 jaar met elkaar en soms ontmoeten ze elkaar. De aanleiding deze keer: het nieuwe huis van Jolanda zien. Het resultaat: een hele gezellige middag, avond, nacht en lange ochtend bij elkaar.

Ik ben grieperig, weinig inspiratie om het mooier te maken dan Fleur en Jolanda, dus ik verwijs jullie graag door naar hun logs!

Dank Jo, voor je gastvrijheid, voor het mogen zien van jullie onwijze kasteel en voor de gezelligheid, dames! De jongens hebben ook onwijs genoten! Vooral Adam (die van te voren het nut van de ontmoeting eigenlijk niet zo inzag ;)), vond het bubbelbad helemaal het einde.





De juni-moeders -3 (volgende keer dus een foto met 8 mama's!! :))

7 comments:

Fleur said...

Jaaaa! Volgende keer gewoon met zijn 8en.
Ik vond het ook zoeper.

Nu uitrusten en uitgriepen.

Angelique said...

Beterschap!!!!!
Toch fijn dat jullie wel konden komen. Die Adam :-) Gelukkig dat hij het ook leuk vond, evenals Jorn (die net als Adam vantevoren het niet zo'n geweldig zinnig plan vond).
Dat wordt in Engeland dus op zoek naar een huis met zwembad in de tuin! 't was ook een mooi gezicht, hoe ze (als vreemden voor elkaar) zo lang, zo fijn met z'n allen in dat bubbelbad zaten (zonder speelgoed of wat dan ook, gewoon samen in een bad vol kinderen, een genot om naar te kijken).

Groetjes!

Purperpolletje said...

Wat is Adam lang! Heb wel eens gehoord van een consternatiebureauarts (galgje! scrabble!) dat oudste jongens vaak qua lengte op hun moeder lijken.
Hoe dat precies zit, weet ik niet.

Nicolle said...

Wat ziet het er gezellig uit (ook bij Jolanda en Fleur :-)). Dusse, volgende keer met zijn achten lijkt me een heeeeel goed idee

Mirjam said...

@Lydia: nee, die link heb ik nooit gehoord. Hier zitten aan beide kanten van de familie lange mensen :). De laatste keer dat we met Adam op het CB waren, zei 'ze' dat hij zal eindigen op 1.98m (als hij niet heel vroeg in de pubertijd komt)....we'll see :)

jojoco said...

Ben je alweer een beetje opgeknapt Mirjam? Ik hoop het!

En naast Isa lijkt Adam helemaal lang! Isa is ook maar zo'n kleintje. (al compenseert haar grote mond dat wel aardig) ;).

Willy said...

Wat een mooie foto van jullie junikinderen! Enne ... beterschap!