Tuesday, September 29, 2009

Alive

Look, I really don't want to wax philosophic, but I will say that
if you're alive, you got to flap your arms and legs,
you got to jump around a lot,
you got to make a lot of noise, because
life is the very opposite of death.
And therefore, as I see it, if you're quiet, you're not living.
You've got to be noisy, or at least your thoughts should be noisy and colorful and lively.


~ Mel Brooks*


Ja, zo kan je het ook zien :)). En ik word even heel blij, nu ik terugdenk aan acht jaar flapperende handen, bokkensprongen, veel lawaai en gedachten waar ik niet bij kan....

Ik heb gewoon een kind dat heel erg leeft! (ook al heeft hij het er zelf wel eens moeilijk mee :))

Ach, eigenlijk leven ze alledrie heel erg....

De eerste wat serieuzer en ingewikkelder....,


de tweede wat boeviger....


en de laatste wat eh.....makkelijker....:)


*gelezen op dit weblog

7 comments:

baasbraal said...

Wat een mooie karakteristeike fot's van allebei!

baasbraal said...

alledrie bedoel ik! Sorry

Angelique said...

Mooie foto's!!!

Inge said...

Heerlijk he, drie van die verschillende kinderen. Ieder uniek en prachtig. :)

jacq said...

en zeker voor een jongensmoeder gelden deze dingen...............
altijd lawaai,drukte en beweging. maar leven doen ze inderdaad vaak voluit!

snelle uil said...

Mooie foto's!!
They are Alive!!!
At least there is one man in the house who is quiet, or not?

Willy said...

Wat een mooi drietal, dat hoort ook gewoon levendig en kleurrijk te zijn! Fijn weekend!!!