Saturday, August 01, 2009

Picknicken

Adam en Boaz logeren een paar nachten bij opa en oma, het is hier (dus) stil in huis.

Levi en ik hebben daarom gisteren met onze buurvrienden een picknick gehouden in eigen straat.

Sinds kort staat daar namelijk ook onze eigen speeltuin! De jongens konden (onder schooltijd) helemaal volgen wat er gedaan werd. En dat was (niet) niks; de werkmannen waren dagenlang bezig. Hier de foto's van dag 1 (ik zal jullie verder niet vermoeien met de tig keren dat de hopen zand zijn verschoven naar een ander plekje, de toestellen idem dito, het zand dat maar geen kunstgras werd, etc., etc.,.....).







Maar goed, over onze picknick...in de speeltuin die uiteindelijk tóch af kwam.....






Ik ben geen ster in het 'gezellig neerzetten' enzo, maar de aardbeien, chocolade-donuts, broodjes brie-tomaat-ham en gekookte eieren smaakten er niet minder lekker om :>D.

Heerlijk om toch een vakantiegevoel te hebben, zonder dat je ervoor weg hoeft. Wij hebben heerlijk een middagje gekampeerd, zonder de 'lasten' die daar ook wel eens bij horen (zie bijvoorbeeld hier, op de weblog van Lydia. Stukje naar beneden scrollen naar 'Bekentenis 2').

2 comments:

Willy said...

Zo wil ik ook wel kamperen ;-)!

Purperpolletje said...

Ja, ik ook! Zelfs.