Friday, July 31, 2009

Lieve Fleur

Ik ging eigenlijk m'n blog op voor een ander verhaal. Het wordt voor mij weer tijd om de draad op te pakken.

Maar mij de hele dag gerealiseerd hebbend dat het vandaag 31 juli is (zie mijn blog van vorig jaar hier), kan ik er toch niet omheen; onze gedachten waren vandaag (zoals op zoveel momenten) bij jou (hier de blog van Fleur) en ook bij de andere familie, zoals Pien (haar blog staat hier).

De verslagenheid, het verdriet, de onmacht.....

Hele dikke knuffels voor jullie!

5 comments:

Paula said...

Hello!

Any chance of a translation gadget on your blog? Cheers!

Mirjam said...

Hi Paula,

I just did :>). I hope it helps :>).

Paula said...

Thanks!

Angelique said...

Ha Mirjam, ook een heftige week/tijd voor jullie....

Sterkte!

Ga je dit jaar ook naar Emhaus? Of ben je al geweest? Vreemd maar ook fijn wellicht?

Groetjes Angelique

Mama Monique said...

Ik had je al even gemist. Wens je sterkte toe.