Thursday, May 14, 2009

Zeereizen



Ik zag dit boek in de winkel liggen en het zag er wel Adam-en-Boaz-achtig uit. Helaas zat het in plastic verpakt, zodat ik het niet echt kon bekijken.

Toch maar gekocht, op de gok.

En vanavond mochten ze het boek uitpakken....

De jongens vinden het inderdaad een leuk boek. We hebben nog maar 1 eiland gedaan, ik heb nog niet veel 'diepgang' bespeurd, maar goed, in de (ahum) 'ouderbijlage' staat dan ook dat de "avonturen altijd vrolijk en goed aflopen zodat het boek prima gelezen kan worden voor het slapengaan."

Wellicht niet spannend genoeg uiteindelijk voor Adam, maar er zit een leuke, grote kaart bij, windkaartjes om je richting te bepalen en de tekeningen in het boek zijn erg mooi.

En inderdaad prima verhalen voor het slapen gaan. En vooral leuk omdat het Adam én Boaz boeit.

Hier een link naar de site met meer informatie.

1 comment:

Josh said...

Oh wat leuk dat jij het gekocht heb, ik heb er mee in mijn handen gestaan maar durfde niet zonder te kijken...
Verytel je hoe het verder gaat??