Sunday, April 19, 2009

Ook blij

Waar ik ook blij van werd, was de ontmoeting van vandaag.

Het is zes maanden geleden dat we ze voor het eerst zagen (zie hier). Daarna hadden we alleen contact via de mail.

Lastig, twee mannen die fulltime werken, twee verschillende landen, en allebei geen auto/doordeweeks geen auto.

Maar eindelijk, vandaag zagen we elkaar weer, in Blijdorp.


Deze zee-schildpad heb ik in het Oceanium nog nooit zo van dichtbij gezien....


Vier van de zeven kinderen :o)


The Leef!


Typisch Adam 1


Typisch Adam 2


Herkent u iets? Ik postte eerder (twee na laatste foto) een soort gelijke foto....;o)


En de terugreis in ons 'privé-busje'. Op zondag rijdt er geen 'gewone' bus.....alleen een minibus, erg schattig....;o)

We hebben al een volgende date gepland. We mogen dan namelijk komen logeren in hun 'huis-aan-zee'!!!

3 comments:

Nicole said...

Dat ziet er uit als een heerlijk dagje!

Ik zie dat je kinderen teva sandalen dragen. Die schijnen onverwoestbaar te zijn, heb ik gehoord.

Owen, Mare, Emil en Arno said...

Het was gewoon echt een leuke dag. Owen heeft zo genoten. Bedankt Mirjam en co.
Tot binnenkort...

Mirjam said...

Hoi Nicole,

Ja, ze dragen hier eigenlijk altijd Teva's. Heel handig, want die zitten goed stevig, kunnen ze zelf aan en uit doen en kunnen ook in het water!

Tot vorige maand had ik inderdaad gezegd dat ze onverwoestbaar zijn, maar ik ontdekte bij Adams teva's (vorig jaar gekocht, geloof ik) een scheur in de zool, bij één van de riempjes. Dat is me verder nog nooit overkomen hoor, en de sandalen worden braaf allemaal doorgegeven. Levi loopt ook op teva's (gekocht in 2003). Daar is alleen het klitteband een beetje 'op'.

Maar verder raad ik ze zonder meer aan!