Friday, April 17, 2009

M'n lieve mamsie...

Vandaag was mijn moeder hier (ik weet het, op een andere dag gepost, maar ik houd het graag 'kloppend').

En ik schrijf het vaker, maar da's zo lekker, gezellig en fijn! De tuin ziet er nadien beter uit, de jongens zijn happy; ik ook. We doen altijd even een 'uitje' met de auto en Job en ik konden 's avonds samen naar een (kerk)dienst waar we graag naartoe wilden.

M'n tuin is nog steeds geen modeltuin, de foto's zijn misschien ook niet 'model', maar ik word er erg blij van :o).




Levi doet graag mee met álles wat oma doet.




M'n kruidentuintje en de aardbeien/druiven/frambozen/blauwe bes/aalbes. En vooral m'n nieuwe en zeer schattige tijmplantje!





En nog wat mooie kleurtjes......

4 comments:

Mirjam said...

Ohw wat heerlijk zo'n dag! Een bezoekje van moeders is hier ook altijd goud waard!

Heerlijk zo'n tuin! Die lijkt voorlopig weer lente/zomer klaar!

Groetjes, Mir

jojoco said...

Wat heerlijk en gezellig, lekker samen aan de slag! En wat leuk alle verse groente en kruiden en strawberries! En dan ook die vrolijke kleurtjes! Ik word er blij van!

jacq said...

weet je dat ik er altijd zo van geniet zoals je over je moeder schrijft? Klinkt als een fijne moeder-dochter relatie. geniet ervan, allebei!

Anonymous said...

Heerlijk zo'n moeder/oma. En dan ook nog zo'n heerlijke eetbare tuin. Nog een paar weken, dan kun je daar weer van genieten. Geniet moeders dan ook mee?

groetjes van Lydia