Wednesday, April 08, 2009

Kruisverhoor.....

....Ik weet niet of het heel boeiend is (vind het vaak wel leuk om bij anderen te lezen), maar ik werd getagged door Zeeuwse mama. Hier komen mijn antwoorden.

1. Wat is op dit moment je obsessie?
Ehm, alle kleren uitzoeken! Wat hebben we toch (veel te) veel!

2. Wat draag je nu?
(hoe relevant is dit!?!?)
M'n hippe birkenstocks (haha), spijkerbroek, twee t-shirts.

3. Doe je vaak een dutje?
Nee, (overdag) eigenlijk nooit. Ik word daar niet frisser van.

4. Wie heb je het laatst een knuffel gegeven?
Levi

5. Wat zou je willen veranderen?
Een auto zou leuk zijn ;o), en een huis dat helemaal af is ook :o). Aan de andere kant zijn dit ook wel twee erg grote uitdagingen....en daar houd ik ook wel van :o)

6. Wat wordt het avondeten?
Dat plan ik eigenlijk nooit zo van te voren. Lekkere zelfgemaakte salade, of misschien nasi....

7. Wat heb je het laatst gekocht?
M'n boodschappen gisteren, bij de AH. En zaterdag nog kadootjes, voor Ruan & Naïm en Caroline :o)

8. Waar luister je nu naar?
Naar de wasmachine en naar de jongens die Kung Fu Panda aan het kijken zijn op de slaapkamer.

9. Welk weerstype is jouw favoriet en waarom?
Ik houd het meest van de lente, graadje of 20/21, zonnetje.... Maar het echte herfstweer; storm, regen....heerlijk, als je niet naar buiten hoeft!

10. Hoe laat sta je gewoonlijk op?
Tussen zeven en acht meestal.

11. Waar heb je een hekel aan?
's Ochtends vroeg ergens móeten zijn. En dus 'stressen' om de jongens op tijd aangekleed en gevoed te hebben.

12. Zeg iets tegen de persoon die jou getagged heeft.
Lieve Hadasse ;o), ik vind je een bijzonder mens. Ik vind het mooi hoe jij gelovend in het leven staat; dank je voor het delen!

13. Wat is je favoriete vakantieplek?
Heb ik niet echt. We zijn geen grote vakantiegangers. Ik zou nog wel graag in Noorwegen en Zweden willen rondkijken.

14. Welke films kan je keer op keer bekijken?
Daar heb ik niet genoeg zitvlees voor. Ik houd wel van de Britse detectives, maar nu we geen tv-aansluiting hebben, kijkt dat wat moeilijk ;o))

15. Wat is je favoriete theesmaak?
Kruidenthee, bijna alles in dat genre.

16. Wat lees je op dit moment?
Ik lees meestal 10 boeken tegelijk. Maar nu onder andere "Levi's wil", van W. Dale Cramer. Over een Amish jongen die vlucht voor zijn hardvochtige vader. Altijd al interessant gevonden, die andere culturen en geloofsbelevingen.

17. Wat geeft je op dit moment het meest plezier, maar waar je je ook schuldig over kan voelen?
Internetten heeft een grote aantrekkingskracht, zo ook het eten van chocola op dit moment, hahaha.

18. Hoe ziet het landschap van je gedachten eruit?
Mijn gedachten hebben geen landschap, geloof ik. Heb verschillende beschrijvingen gelezen. Sluit wel mooi aan bij het blogje dat ik eerder heb geschreven. Maar hier kan ik me niet zoveel bij voorstellen.

19. Wat is de laatste quote die indruk op je heeft gemaakt?
Ik houd wel van quotes, maar onthoud ze dan weer niet zo goed. Ik zou er eentje moeten opzoeken nu, wil ik de vraag kunnen beantwoorden, maar da's dan weer niet de bedoeling, geloof ik :o).

20.Op welk plekje zit je het liefst in je huis/tuin?
Ik vind de computer een prettige plek om 's avonds nog even in alle stilte te kunnen rondlezen. En ik zit ook graag aan de tafel, met een boek en een kopje thee. Of op de bank, in de zon... Verder ben ik eigenlijk ook veel 'in de weer'.

21. .....
Hier moet ik zelf een vraag bedenken, maar ik weet 'm niet. Als iemand nog een vraag voor míj heeft, dan is dít het moment om 'm te stellen ;o))

Ik moet zelf ook nog 8 mensen taggen.....
Maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin om te bedenken wie dat moeten zijn....
En die kleren liggen er dus ook nog....
En daar zit ik me nu wel een beetje schuldig over te voelen ;o)) (zie vraag 17)....
Dus dat laat ik even voorbij gaan....(die 8 mensen dan)

Ps: en dan is er toch nog iemand die 'm ook invult, wat leuk Susan (op 9 april) en Leah! :o);
anderen....laat het even weten als je jezelf tagt (hoe schrijf je dat?!), dan zet ik je erbij :o)

10 comments:

Angelique said...

Gefeliciteerd!!!!!!!!!

Leuk om te lezen :-)

Enne, hier ook kleren uitgezocht, want morgen is er kledinginzameling op school, 4 keer per jaar een stok achter de deur om de klerenkasten van te kleine kleren te ontdoen. Voor iemand die slecht is in weggooien is het fijn dat er twee keer een goed doel achter zit (geld van kledinginzameling is voor het schoolreisje en de kleren zijn voor een goed doel/mensen die ze kunnen gebruiken).

Groetjes!

Hadasse said...

errug leuk om te lezen hoor Mir ;-)

Leah said...

Hihi! Leuk!

Je mag mij taggen hoor, al heb ik geen idee wie ik daarna zou moeten taggen. =P

Er zitten ook wel echte gewetensvragen bij, he?

Enne... succes met het uitzoeken van je kleren. Dat doe ik ook een paar keer per jaar. Ik houd mijn kasten graag opgeruimd.

Esther said...

Leuk om te lezen :-)
Maar wat is taggen eigenlijk?

Mirjam said...

@Esther: Volgens mij ben je vandaag door Fleur getagged ;o))

@Leah: laat me weten wanneer je de lijst hebt ingevuld, dan zal ik je erbij zetten :o)

Esther said...

Betekent dat, dat ik gewoon dezelfde vragen als zij op haar blog heeft beantwoord, ook op mijn blog beantwoord?

Ben duidelijk een tag-leek ;-)

Mirjam said...

Maar je leert snel, klopt inderdaad :o)

Leah said...
This comment has been removed by the author.
Leah said...

Hoi Mirjam,

Nou, hij staat erop hoor:

http://webmama-nl.blogspot.com/2009/04/kruisverhoor.html

Mirjam said...

Heb 'm erbij gezet :o))