Monday, April 27, 2009

Gezelligheid (?!)



Ken je dat, een kind dat tussen wel of niet een middagslaapje zit? En dat dan per ongeluk in slaap valt, om 17:00??

*zucht*

Dat is dan tot 23:30 niet in slaap te krijgen (vandaag dan, gelukkig op andere dagen als deze wél veel eerder!).

En da's dan tot 23:00 best wel gezellig...





...maar daarna niet meer. En dan ben je blij dat 't niet elke dag 'feest' is :oD....

Onze lolbroek, met mama's oorbellen óm de oren en haar panties, schoenen én mobiel aan (de hand).....



6 comments:

Hadasse said...

Haha, nouuu Levi, hip hoor! Die panty's ;-)))

En ja, dat ken ik ja... Loïs zit nu op 2 slaapjes op een dag, maar als ik dat naar 1 probeer te pushen krijg ik hetzelfde verhaal als bij jou, dus ik hou het lekker op 2 slaapjes nog, ook al is dat ook niet altijd handig, maar vaak juist wel ;-)

Willy said...

Da's al wel een hele poos geleden, maar ik herinner me het nog als de dag van gisteren!

Leuke foto's van Levi.

Enne ... die pyjama die hebben ze hier ook, alleen een paar maatjes groter.

Fijne dag!

Lied said...

zooo die is groot geworden!
Echt lief!:)

Hoe gaat het? XLied

Purperpolletje said...

Ik vind elke foto van Levi supervertederend... Elias had al voor zijn eerste verjaardag al geen behoefte aan tussenslaapjes en was elke avond tot laat kipfit en duidelijk aanwezig. Mmmm. 't Is maar waar je je op instelt.
Ik vind het nu heerlijk als hier om half 10 's avonds de rust weergekeerd is. Maar ja, nu is het weer vakantie!
'k Had eigenlijk niet gedacht dat jij überhaupt panty's in je bezit zou hebben... Hoe doe je dat met je Birkenstocks???

Mirjam said...

hahahaha @ pp
Ik heb ook wat 'nettere' schoenen en kan in de winter buiten niet op m'n bs lopen ;o)). Maar die draag ik inderdaad wel het liefst ;o).
Ik had me vandaag wederom ingesteld op géén slaapje, maar hij wilde zélf héél graag. En opzich vind ik een slaapje helemaal niet erg (lekker juist!), maar praktisch gezien is het niet altijd handig.

@hadasse Ja, hip he? ;o))

@willy: Adam en Boaz hebben de pyjama ook :o), vind ze ook erg leuk...

@lied: ja, gaat prima! dank je :o) en met jou? :o)), nog gevoetbald, recentelijk?? ;o)))

Mirjam said...

Ohw ja dat niet meer slapen (en dan toch wel om 5 uur) is hier een bekend fenomeen! Vandaag viel Eline om 6 uur tijdens het eten in slaap en maar in haar bed gelegd, nu maar hopen dat ze de nacht blijft slapen!

Grinnek en wat staan die panty's en schoenen Levi goed!!!

Leuk dat ze zo in dezelfde fase zitten!