Monday, April 13, 2009

April in Augustus, of Augustus in April

Om een (beginnende) traditie in stand te houden, gingen Helma en ik vandaag ter ere van onze verjaardagen uit eten.

Vorig jaar wilden we tapas eten.....waar we uiteindelijk zijn beland, durf ik haast niet te vertellen.....

Dit jaar zouden we het beter doen.

Ik wist van afgelopen zomer dat je heerlijk kan eten in Dordrecht, bij Villa Augustus. Dan hoop je altijd maar dat het niet een toevalstreffer was en dat het er áltijd gezellig en lekker eten is.

We hèbben heerlijk gegeten! Én het was gezellig :o). Echt een aanrader om eens langs te gaan!

Ook de grote tuin is de moeite waard om te bekijken. Kan je meteen zien wat je er lekker uit vindt zien en wat je dus zou willen eten.

Het is trouwens ook een kindvriendelijk restaurant. Ze hebben een groot 'buiten', met onder andere schommels, een 'speel-reuzen-tractor' en nog wat andere toestellen. En als kinderen goed op de paden kunnen blijven, kunnen ze ook nog door de groentetuin dwalen...



Beetje gek zijn we wel, moet ik eerlijk zeggen ;o)

8 comments:

Purperpolletje said...

O, wat erg, vorig jaar... Ik was er al bang voor toen ik het las. Laat de mannelijke Pollen er niet achter komen, dan krijg je zo een preek van minstens drie kwartier en twee lange mitrailleursalvo's op je gericht!
Dordrecht ligt overigens op mijn route. Is dat restaurant wat voor Puberpol en mij?

Mirjam said...

Ik weet niet wat Puberpol lekker vindt, maar vást! Er zit ook een hotel aan vast....

Natuurlijk zijn jullie ook welkom hier, slapen zou ook nog kunnen! Maar trek vooral je eigen plan....:o). Laat maar weten als je ergens gebruik van wil maken ;o))

pien said...

gefeliciflapstaart nog!
toffe foto's van leuke meisjes!

Esther said...

Leuke traditie, en geweldige foto's!!! :-)

jojoco said...

Haha, ik dacht al, de McDonalds! Maar moest even flink inzoomen in je plaatje.

Dat waar je nu was, dat heb ik ook eens in een tijdschrift gezien en toen bedacht ik al dat het heel erg leuk zou zijn om daar eens te eten. Leuke foto's trouwens van jullie! Letterlijk even uit de band springen...

Angelique said...

:-))

Leuk hoor, om jou (jullie) zo lente-achtig uitgelaten te zien, 't was vast erg leuk.

Owen, Mare, Emil en Arno said...

Van harte nog met je verjaardag!

Anonymous said...

nou, ik dacht toch echt dat ik gereageerd had???? Niet dus, of ergens anders....maar waar?? Hmmm

Wat ik dus wilde zeggen is: toffe meiden en toffe foto. Maar dat was de tekst niet, ik had eigenlijk iets leukers verzonnen, maar ja....vergeten....

Wel handig deze reactie Mir, kan ik meteen je tip van gisteren uitproberen!!

XX MJ