Wednesday, March 04, 2009

Voetbal in de herhaling.....

Vandaag was dan eindelijk de plaatselijke AlbertHeijnvoetbalplaatjesruilmiddag.

Levi lag heerlijk te slapen,
dus we konden pas halverwege richting winkel.

Man man man, wat een drukte. Grappig ergens, maar aan de andere kant ook zo vreselijk zin- en nutteloos. Maar ach....zo gaat dat.

We deden goede zaken, we dachten zelfs dat we het hele (al kapotgelezen) boek vol hadden.

Helaas, thuis aangekomen bleek dat er toch nog eentje mist. Onze moeraswiebel Adam denkt nu (natuurlijk) dat het nóóóóóit meer gaat lukken om het boek vol te krijgen. Dus ik ga nog maar even leuren.....

Wie heeft voor ons Mark Otten, nummer 140, die van NEC?!


We hebben eventueel nog heeeel veel plaatjes om terug te sturen...

Waar je een blog al niet voor kan gebruiken :o)

3 comments:

Purperpolletje said...

Jaaaa! Luuk had hem! Willen hem opsturen, gratis en voor niets! Komt jullie kant op!

Inge said...

Heerlijk! Ik hoef me hier nog geen zorgen over te maken...

Ik moet ergens trouwens nog een boek met flippo's hebben. Interesse? ;)

Mirjam said...

@Inge: die flippo's....Ehm, nee, dank je wel :o). Ben al lang blij dat déze spaaractie weer (bijna) voorbij is. Ennem, die flippo's moet je gewoon tot mei bewaren ;o)))

@Lydia: je bent onze/mijn/Adams held! Echt geen plaatjes die jullie nog missen??