Monday, March 16, 2009

Verjaardag....

Wow, het is al een jaar geleden dat ik met dit blog begon:

HIER

Een "bloggaversary" wordt het ook wel genoemd. En soms doen mensen dan ook aan "give away's"; leuk om te zien. Het 'item' dat wordt weggegeven is vaak gemaakt door de blogger zelf (zijn vaak van die creatieve mensen, wat ik dan weer niet ben).

Heb zelf al wel vaker gedacht: zou leuk zijn om zelf te doen, zo'n "give away", maar tot op dit moment kan ik niet iets bedenken wat ik zou kunnen weggeven.

Dus ik houd het maar even op een felicitatie aan dit blog (waar ik zoveel lol aan heb) en natuurlijk aan Caroline, die vandaag jarig is :oP!!

*zoen*zoen*zoen*

10 comments:

jacq said...

Nou gefeliciteerd ermee! bedankt dat ik zo jouw leven een beetje mee mag beleven!

Anonymous said...

Dankjewel en Gefeliciteerd! Is het alweer een jaar geleden???

Liefs, Caroline

Purperpolletje said...

Welgefeliciteerd! Leuk dat je zoveel plezier ervaart aan je blog. Ik geniet er ook van (van jouw blog dus, maar ook van de mijne...)
Enne, nog vele jaren!

Véronique said...

Gefeliciteerd! Moge er nog vele jaren komen want ik lees met veel plezier :)!

enne... over die 'giveaways', ik heb laatst voor het eerst iets op de blog gezet, om weg te geven, en niemand wil het hebben... snif... heel zielig. gelukkig had ik dat vantevoren bedacht, dat er een mogelijkheid bestond dat niemand het zou willen, en dus had ik iets heel leuks 'weggegeven', wat ik stiekem zelf graag wilde houden. maar toch, het was even 'au'...

Mirjam said...

Ehm, volgens mij had ík daar een berichtje voor achter gelaten!!

*boehoooooe*

jojoco said...

Gefeliciteerd hoor! Je geeft genoeg: al die leuke stukjes!

Anonymous said...

Gefeliciteerd!!!
Kun je niet een dagje thuisonderwijs weggeven? ;-)

Groetjes en ga door! Angelique

Maureen said...

Hai Mirjam,

Gefeliciteerd met je eerste jaar bloggen!
Ik lees graag je verhalen, dus op voor een nieuw jaar ;o)

Ik wil je gelijk namens Sam, heel erg bedanken, voor zijn laatste voetbalsticker...SUPER!!!
Kijk dat was toch nog een give away ;o)

Liefs,
Maureen

Fleur said...

Gefeliciteerd! Leuk leuk leuk alweer zo'n tijd je blog (in het openbaar ;-) ).

josh said...

Het is bij mij één van de dagelijkse dingen, even kijken of je wat hebt geschreven. Altijd fijn als er wat nieuws staat. Bedankt en veel succes ermee!
Josh
PS zo'n dag thuisonderwijs lijkt mij ook wel wat...