Wednesday, March 18, 2009

U2


't Is dan wel 'thuisonderwijs met drie jongens', maar de vierde man hier in huis (of eigenlijk de eerste...) wil graag dat ik het volgende blog.

Het nieuwe album van U2.

En dat doe ik dan natuurlijk met liefde.

Hier kan je 'm beluisteren.

Bij ons thuis (vroeger ;o)) hield de helft ook erg van U2 (ik telde dan voor het halfje, we waren met z'n vijven ;o)). Althans, tot Achtung Baby, toen ging het lampje een beetje uit, wat mij betreft.
De albums daarvoor vond ik prachtig, daarna werd de stijl wat anders. 'k Weet niet wat het precies was. Zie hier voor de albums die ze hebben gemaakt.

Maar goed, nu dus een nieuw album. Ik zit 'm nu, al schrijvende, te beluisteren. Misschien ben ik al gewend aan de nieuwe stijl, maar 't klinkt niet slecht ;o). Alhoewel ik denk dat 't nummers als Sunday Bloody Sunday (eindexamen muziek over gedaan) of October niet zal kunnen overtreffen.

We zullen zien (...horen...)

1 comment:

Giel said...

Vet album, ik heb 'm ook gekocht. Maar ben helaas te laat voor het kopen van kaartjes... is alweer utiverkocht.