Sunday, March 01, 2009

Speciaal van Helma voor mijn moeder....

.....om te laten zien hoe dat eruit ziet, die 'speciale' manier van eten (van onze kinderen) die toch echt bij mijn kant van de familie vandaan komt (aldus Helma. Zouden háár kinderen namelijk nooit doen....;o))).


©echthelma.blogspot.com

(Valt natuurlijk reuze mee, ze eten niet áltijd zo, maar ze genieten gewoon graag met hart en handen ;o))). Eigenlijk hebben we het béste voorbeeld nog gemist, gisterenavond. Ik heb al eens eerder over Levi's manier van eten gepost. Maar goed, bewegende beelden hebben ook zo hun charme :o).

6 comments:

Helma said...

Precies, zouden mijn kinderen natuurlijk nooooooooooit doen!!!;-)
Wel jammer dat je niet even uitlegt hoe jij (vroeger.....alhoewel, waarschijnlijk nog steeds) je toetjes naar binnen werkt! Maar geweldig filmpje!!! Vooral achtergondmuziekje erbij!

Angelique said...

:-)
Hij is prima sensopatisch bezig! Goed voor zijn ontwikkeling.

pien said...

ha! ziejewel.
jij bent echt een supergoeie moeder!


ben nu wel benieuwd naar een filmpje van een toetje...

Nicolle said...

en de muziek erbij is werkelijk geweldig ;-) Hoe herkenbaar.......

Groetjes
Nicolle

jojoco said...

Is Helma dan familie van Job? *ontdekking*!

Wel heel leuk om te zien!

Mirjam said...

@ Pien: nou, wie weet kan helma wat persifleren ;o))

@ Jo: nee, ik ben familie van Ries (man van Helma)....achterachterneef ofzo....