Tuesday, March 17, 2009

Soms zit het mee......


.....en soms zit het tegen.
En vandaag zat het even tegen.


Soms heb je van die dagen die 's ochtends (heeeeel vroeg) al niet lekker gaan.


En dan moet je (lees: ik) jezelf eigenlijk even aanpakken.


Maar ja, da's niet zo makkelijk..


Soms....


De boeven waren extra boevig. Tsja, dat heb je, als je moeder 't ook even niet meer weet ;o)....


Ik raapte mezelf bij elkaar en ben een eind met ze gaan lopen in het park.


zien jullie ze nog?
't Was heerlijk.





En dit is Adams interpretatie van vanmiddag:






Dat waren wel weer genoeg foto's voor vandaag ;o).

(Tip: als je 't kan, ga lekker hardlopen na zo'n dag, heerlijk!!)

4 comments:

Purperpolletje said...

Of pannenkoeken bakken! (in je eentje, niet laten meehelpen, voor de tv zetten)

pien said...

naar buiten gaan helpt altijd hé?
verbazingwekkend vind ik dat!
fijn dat het toch nog fijn was.

Irma said...

Wat een leuke jongens (en leuke namen ook!)

Super dat je thuisonderwijs geeft, zeker in Nederland waar het zo ongebruikelijk is.
Ik hoop mijn zoon Gabriel ook te gaan 'homeschoolen', maar het is hier in Amerika een stuk makkelijker en er zijn ontzettend veel lesmaterialen verkrijgbaar. Hoe zit dat in Nederland, is dat daar nog een beetje te vinden?

Groetjes uit Texas,
Irma

Mirjam said...

@Lydia: O ja, bakken! Breek me de bek niet open ;o)). Ik bak eigenlijk elke dag wel wat. Vandaag nog scones!! Mjam! En de jongens spelen hier hééél veel buiten, zeker nu het weer lenteweer wordt. Maar soms een DVD aan is ook prettig ja :oD

@Pien: Ja, verbazingwekkend he?! Maar het kost me soms zoveel moeite om te gáán :os

@Irma: Dank je wel :o). Wat leuk dat je ook van plan bent te thuisonderwijzen! Ik gebruik eigenlijk maar voor twee dingen echte methodes (en dan ook nog maar alleen voor Adam): voor rekenen hebben we My Pals are Here (Singapore Math) en voor schrijven gebruiken we de methode Schrift. De overige dingen leren we levender- en lezenderwijs.
Maar als je hier in Nederland wat wil, qua methodes, hoor je ook vaak dat mensen het in het buitenland zoeken....