Tuesday, March 10, 2009

Internet-date

En dan zitten er ineens drie lieve blonde dreumesjes aan tafel :o)

Sinds ik 'op internet zit', spreek ik met enige regelmaat wat af met mensen die ik óf vaag ken, óf van heel vroeger, óf die ik alleen van de mail ken.

Via de mail kan je meestal wel een beetje inschatten of het gaat klikken, maar zéker weten doe je dat pas als je elkaar irl (in real life) ziet.

Vandaag hadden we weer een 'internet-date', met iemand die ik al.....nou....ik denk zo'n tien jaar niet heb gezien. En als we elkaar (tien jaar geleden) al wél zagen, dan spraken we eigenlijk niet met elkaar.

Maar dingen kunnen veranderen, zéker als je kinderen krijgt. Dan kom je elkaar tegen op internet-fora, op e-groups...en dan blijkt dat er na tien jaar ineens wél een klik is, omdat je veel dingen gemeenschappelijk hebt.

En dat bleek ook wel :o). We hadden een zeer geslaagde date :o). Dank jullie wel voor de gezellige dag, M., R. en E.!!

En voor de nieuwsgierigen onder ons die mij tien jaar geleden ook al kenden en in de "ZAC-scene" zaten...jullie mogen wel een gokje wagen....;o)

8 comments:

Esther said...

Is het aan die lieve blonde koppies te zien, wie? ;-)

Mirjam said...

Ehm.....

Is het aan Levi's blonde koppie te zien dat ie een zoon van mij is? ;o)) Zo ja, dan ja ;o)))

Fleur said...

Ja, hier kan ik dus niet tegen he?! Ik heb werkelijk geen idee!!!

pien said...

zeg het! zeg het!

Mirjam said...

Grinnek... Leuk al die nieuwsgierige mensen met een ZAC verleden ;-)

Ik vond het ook erg gezellig!!!Leuk wat internet weer voor contacten op kan leveren!Voor herhaling vatbaar!

Groetjes,
Mirjam!

Helma said...

MIRJAM PRAK!!!!!!!!!!!!

Klopt he?!!!! Ja...heb d'r net even opgebeld! En het klopt. Fleur... ik heb het opgelost hoor. Je kunt rustig gaan slapen.

Mirjam said...

hihi :-D

Slaap lekker Fleur!!! (en gefeliciteerd Helma...)

Mirjam Kok ;-)

Mirjam said...

oeps... dat reageren met mijn blogger account werkt nog niet echt (tja... meteen het geheim waarom ik nog niet bekend was bij jullie, dat reageren zit niet zo in me! Zal me vanaf nu wat beter gaan gedragen ;-)

Effe kijken of hij nu ook dat blogger tekentje geeft! Poging 2!