Saturday, March 07, 2009

De helden van de dag


De helden van deze dag zijn voor Adam Lydia aka Purperpol en Luuk, die als eersten hadden aangegeven dat ze kaartje nummer 140 in huis hadden en wilden opsturen naar Adam.

(zoek Mark)

Dank jullie wel dus! Adam was er heel erg blij mee!! Iedereen bedankt trouwens, die aanbood het kaartje op te sturen. Er was sprake van een overweldigend aanbod!

Mocht iemand nog kaartjes missen, laat het weten, we hebben er nog heel wat over.

Op naar de volgende spaaractie ;o(.

3 comments:

Purperpolletje said...

Wat een eer!

Maureen said...

Hai Mirjam,

Leuk om je weer te ontmoeten via blogland.
Fijn om te zien dat het goed gaat met jou en je mannen...
Ik ik ben jaloers op jullie thuisonderwijs ;o)
Was ik daar maar ooit eerder (15 jaar geleden ;o)) achtergekomen dat het kon.

Maar even over de voetbalstickers...
Mijn twee oudste jongens hebben hun boek vol.
De derde, Sam, heeft nog 1 sticker nodig.
Nummer 107...
We hopen dat jullie misschien....

Liefs,
Maureen

Mirjam said...

Hoi Maureen,

Wat leuk om een berichtje van je te krijgen!

Ehm, in principe kan het alsnog he, thuisonderwijs....:o)

Ik heb gezocht en we hebben inderdaad nummer 107!

Even kijken hoe ik je adres kan krijgen....