Monday, February 23, 2009

Nieuw computerspel


Ze zitten er helemaal in samen, Job en Adam.

Ik weet niet hoe lang Job het spel al in huis heeft, hij had het al heel lang niet meer gespeeld, maar ineens ontdekten ze dat het ook een leuk spel is om sámen te doen: samen nadenken over oplossingen en samen genieten van de momenten dat het gelukt is.

Ik sta erbij en kijk ernaar. Het is niet echt míjn spel, het klinkt ook nog wel ingewikkeld. Wat leuk dat Adam het dus wél kan volgen. Maar voor de logische denkers onder jullie is het wellicht een leuke tip!

Het spel heet Myst III Exile en wordt hier op de PC gespeeld. Hier nog een link. Inmiddels is er al een Myst IV en een Myst V uitgekomen. Wellicht zelfs een Myst VI (daar kan ik niet helemaal wijs uit worden), dus ze hebben genoeg te doen, de komende maanden.

1 comment:

Anonymous said...

myst 3 lukte mij nog
Bij 4 loop ik steeds rondjes om de caravan en grrrr frustraties, ligt dus al erg lang aan de kant. Maar de puzzels in 3? Een echte aanrader inderdaad.

Groeten Judith