Sunday, February 01, 2009

Er gaat (bijna) niks boven....

.....de geur en smaak van versgebakken brood.



En wij boffen, want ik ben dol op bakken ;o).

Toen ik mijn favorieten aan het opruimen was, kwam ik deze weblog weer tegen: "uit de keuken van Arden". En omdat ik via een andere blog eens had gelezen over het bakken van witte bolletjes die zácht blijven, heb ik gezocht en deze gevonden.

Nu is het altijd maar de vraag of ze nét zo goed lukken als op het plaatje van de 'uitvinder'. Ik deed erg mijn best, volgde de aanwijzingen precíes (nou ja, bijna dan ;o)) op. En toen ze uit de oven kwamen, róken niet alleen erg lekker, ze smaakten ook geweldig! Én....ze waren zacht!




En morgen? Morgen ga ik misschien deze wel maken, brownies met hazelnoten. Of deze: Toffee Pecan Drop Cookies.

Je mag me gerust hinten als je een recept hebt geprobeerd :o). Ik sta overal voor open. Nou ja, bíjna dan......

1 comment:

jojoco said...

Wow, wat knap! Mij lukt het al niet eens een gewoon simpel brood met de broodbakmachine te maken. Dit weekend wilden we het weer proberen en nu is het mixdingetje zoek. Dat ging dus niet door!