Monday, February 09, 2009

Alsof ik tijd teveel heb ;o))

Ik ben altijd wel in voor iets nieuws, even wat uitproberen......(You know me)

Wij zijn altijd op zoek naar boekentips, want we houden van lezen. Eigenlijk alle vijf.

Ik weet nog niet precies hoe ik het moet vormgeven, maar ik heb een proefballonnetje opgelaten op een nieuwe, meer aanvullende blog.

Hier vind je 'm.

Ik wil er eigenlijk wat interactiefs van maken, maar hoe dat precies moet, weet ik nog niet.

Sta wederom open voor tips & tricks.

Misschien werkt het, misschien niet....

We'll see....

3 comments:

Esther said...

Om het interactiever te maken, zou je misschien meerdere blogauteurs kunnen toestaan.
Ik ben wel in voor een boeken- lees-blog. :-))

Mirjam said...

Ik heb er even over nagedacht en jouw idee was ook al door m'n hoofd gegaan.

Maar ik wil graag dat boekenblog blijven houden voor onszelf. In die zin dat ik wel tips wil, en het ook leuk vind als ik reacties krijg op de boeken die ik laat zien, maar dat ik alleen bijhoud wat wij zelf lezen. Net als dit blog.....Een soort documentatie....

Maarrrr.....ik ben erg in voor zo'n breder boekenblog! Dan post ik gewoon dubbel....

Zin om het op te starten Es?

Esther said...

Uhhmmm, op zich wel, maar ik heb m'n eigen blog nog niet eens goed op de rails.
Maar weet je, ik ben VOOR. Laten we zo'n blog starten. :-)

PS: Snap heel goed dat je de boekenblog voor jullie-zelf wilt houden hoor.